<div><br></div><div>Zdravím, </div><div><br></div><div>protože to máte jako hurvínek válku a koukáte na to tak trochu moc technicky tak se vám pokusím nastínit jak to běžně chodí... </div><div><br></div><div><b>V kostce a zjednodušeně...</b></div>
<div>Vy po designérech chcete aby to mělo co nejmenší kapotu kvůli váze, já po nich chci aby to mělo kapotu co největší kvuli tomu že to dobře vypadá a lépe se produkt prodává. </div><div>Takže bude kompromis!, né žádné řeči, to je o pul kila více, to nechceme... TO NEPŘIPADÁ V ÚVAHU. Pak vám jen řeknu ať si to financujete sami. Nikoho nezajímá že budeme na závodech první nebo poslední... to je jen pro váš dobrý pocit... každého jenom zajímá jak moc dobře je to vidět!!!! Vy s těmi firmami nekomunikuejte, pro ně je důležitější že jsem jednou v roce na ČT1 než že jsme s formulí vyhráli bicyklický tur de franc... Proto dělám marketing, protože vim o co de a necpu se vám do konstrukce de prostě nevím, ale musí to platit i naopak... </div>
<div><br></div><div><i>Oni tvoří skici.. cca 50 skic.. je koncept který určuje tendenční hladinu, jakýsi vizuál, myšlenka... pak se rozkreslují detaily typu, hrana tohoto oblouku, úhly tunelu atd atd.... </i></div><div><br>
</div><div>Víte proč se do toho zapojili designéři? Protože jste dobří konstruktéři...ale nemluvíte a nemůžete mít stejný pohled na věc jako veřejnost.. civilisté, média, firmy co nám dávají peníze atd..</div><div>Tohle je v rukách Marketingu, respektive PR a mělo by se to respektovat.... Jinak se mužeme zbalit a jít o dům dál.. jednoduché.  </div>
<div><br></div><div><br></div><div>Já vím že vám tady saháme na "vaší" věc, ale ač jsme kroužek musí tady fungovat hierarchie kterou zavedlo asi z dobrého důvodu miliony firem po celém světě. To že určité sekce v určitý moment mají prostě vyšší rozhodovací právo. </div>
<div><br></div><div>Děkuji a přeji dobrou noc</div><div>t. </div><div><br></div><div><br></div><div><br></div><br><br><div class="gmail_quote">Dne 10. ledna 2013 21:00 Jakub Dražan <span dir="ltr"><<a href="mailto:hawk@back-it-in.cz" target="_blank">hawk@back-it-in.cz</a>></span> napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div><div><div style="font-family:Calibri,sans-serif;font-size:11pt">Naprosto inklinuju k nazoru Ondry. Navrhuju jako tema na dalsi schuzi patnacteho...<br>
</div></div><hr><span style="font-family:Tahoma,sans-serif;font-size:10pt;font-weight:bold">Od:</span><span style="font-family:Tahoma,sans-serif;font-size:10pt">Ondra Fric</span><br><span style="font-family:Tahoma,sans-serif;font-size:10pt;font-weight:bold">Odesláno:</span><span style="font-family:Tahoma,sans-serif;font-size:10pt">10.1.2013 20:39</span><br>
<span style="font-family:Tahoma,sans-serif;font-size:10pt;font-weight:bold">Komu:</span><span style="font-family:Tahoma,sans-serif;font-size:10pt">Jiří Holeček</span><br><span style="font-family:Tahoma,sans-serif;font-size:10pt;font-weight:bold">Kopie:</span><span style="font-family:Tahoma,sans-serif;font-size:10pt">Jakub Nohejl; <a href="mailto:fse@fel.cvut.cz" target="_blank">fse@fel.cvut.cz</a></span><div class="im">
<br><span style="font-family:Tahoma,sans-serif;font-size:10pt;font-weight:bold">Předmět:</span><span style="font-family:Tahoma,sans-serif;font-size:10pt">Re: [FSE] Fwd: design formule</span><br><br>Ahoj kluci, psal jsem již koment Petrovi, tak ho přepošlu i sem.<br>
<p><br></p><p>Takže psal jsem asi toto:</p><p>ahoj, prosímtě napiš designérovi, že to má podle mě asi o "metr" delší než je konec IA a hlavně ať to co nejvíc oseká, tady je laminátu na tři auta a laminát je kurva těžkej. Karoserie by měla být tak 7 kg, to co tam má on je tak 15 kg.</p>
<p><br></p><p>K té karoserii - pokrývat boky čumáku je kravina - máte tam krásné trubky (mrkni se na motorky Bimota, jak mohou být trubky krásné, nebo to zalepte jen jako spalováci) a aerodynamický odpor není nic zásadního při našich rychlostech (hmotnost udělá víc a každý bok bude při rozumné tuhosti kolem 1kg - teda pokud to neuděláte jako sendvič s aramidovou voštinou uvnitř, pak tak 0,5kg - budu pak na tohle téma mít zajímavé návrhy). Tu karoserii na takovéto auto nejlépe koncipovat spíše jako je to např. na KTM X-Bow nebo Arial Atom. Prostě kapotáž jak na motorku. Schovat jen to, co se musí...skoro bych uvažoval o tom, třeba tunely udělat jen ze svodů k chlazení a pod ně jen velkou podlahu kvůli přítlaku - jsi šéf konstruktér, vezmi ocelovou trubku a mlať je všechny, dokud nepůjdou s hmotností o 10% dolů;-)<br>
<br>Já do toho nemám už moc co kecat, ale já bych to pojal trochu industriálně - jak říkají architekti - přiznat konsrukci!!!<br></p><p><br></p><p>Doufám, že to nebylo až moc přísné<br></p><p><br></p><p>Ondra</p>--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br>
Ondřej Fric<br>CTU CarTech Electric - Formula student electric racing team<br>Czech Technical University in Prague<br>icq#:  <a href="tel:394-760-523" value="+420394760523" target="_blank">394-760-523</a><br>tel:     <a href="tel:%2B420%20775%20396%20531" value="+420775396531" target="_blank">+420 775 396 531</a><br>
<br><br><p>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: Jiří Holeček <<a href="mailto:akrijos@gmail.com" target="_blank">akrijos@gmail.com</a>><br>Datum: 10. 1. 2013<br>Předmět: Re: [FSE] Fwd: design formule</p><br></div>
<div class="im"><blockquote><div>Ahoj,<div><br></div><div>taky se připojím k tomuto názoru. Bylo to hned první, co mě napadlo. Několik let už letí již zmíněný "Edge Style". Ještě chci říct, že jsem připraven zapojit se do toho modelování, případně i do designu a zatím mě nikdo nekontaktoval.</div>

<div><br></div><div>Jirka</div>
</div></blockquote></div></div><br>_______________________________________________<br>
Fse mailing list<br>
<a href="mailto:Fse@fel.cvut.cz">Fse@fel.cvut.cz</a><br>
<a href="https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse" target="_blank">https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse</a><br>
<br></blockquote></div><br><br>