<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    <div class="moz-cite-prefix">Něco jsem sepsal, některými věcmi si
      nejsem úplně jist, tak mě případně opravte a vyjádřete se k bodu
      9, zda to poslat dnes bez něho nebo v pondělí s ním. V úterý si
      chce přijet pro motor. Bod 1 je možná sporný, ale to on nemusí
      vědět. <br>
      <br>
      Dobrý den,<br>
      1. Na zboží je záruka 2 roky, jelikož na žádném z Vámi vystavených
      dokladů nebyla zmínka o změně této povinnosti a my zboží používáme
      pro spotřební účely.<br>
      2. Při zapojování byl Váš zaměstnanec (společník) Boris Guič a
      žádnou chybu v zapojení neshledal. My jsme měnič zapojili správně,
      měnič však správně nefungoval, jelikož neměl proudovou zpětnou
      vazbu.<br>
      3. O sponzory jsme přišli Vaší liknavostí, když jste dodali měnič
      (který bylo podle smlouvy nutné odladit) dva dny před odjezdem na
      závody. Ani po explozi se měnič nepodařilo odladit, když trvale
      vypínal nadproud hlášený výkonovým modulem a odjet s ním i
      exhibici "Den s formulí" byl problém. <b>dodali ho opravdu 2 dny
        předem?</b><br>
      4. Rádi si poslechneme, co jsme slíbili a nedodrželi. My totiž o
      žádných závazcích z naší strany nevíme.<br>
      5. Viděl jste výsledkovou listinu? Náš výsledek byl výborný na to,
      že jsme jeli s motorem o výkonu max 20kW místo slibovaných 66kW,
      na které byla celá formule dimenzovaná! Na to, že jsme byli na
      prvních závodech jsme ve statických disciplínách splnili očekávání
      a pěkné bylo například 24. místo ze 40. v Maďarsku a 12. místo v
      Itálii v Engineering designu. Pro Vaši informaci, pokud se do
      výsledků podíváte, tak jsme byli vždy poslední elektrické auto,
      které dojelo (Sprint, Autocross, Endurance). Viz příloha. Máme na
      naše stránky napsat, že jsme byli poslední kdo dojel, díky firmě
      Luboše Chvátala a jeho motoru FreeAir? Naše návštěvnost není
      zanedbatelná a můžeme tuto zprávu napsat i na další weby.<br>
      6. Naftu jsme p. Guičovi za cestu do Zlína platili my!<br>
      7. Vás jsme možná nekontaktovali, Vašemu kolegovi p. Guičovi jsme
      během léta několikrát volali a dokonce jsme byli i u něho v dílně.
      Víte proč? Protože díky špatnému umístění čidla teploty motoru
      jsme měřili teplotu vody a ne teplotu vinutí a díky tomu došlo k
      odmagnetování rotoru i přes to, že nás p. Guič několikrát
      ujišťoval, že čidlo je na vinutí. <br>
      8. V únoru byla p. Guičovi zaslána zpráva z měření, která jsme
      prováděli a ze které je vidět několik poměrně zásadních chyb při
      návrhu a výrobě motoru. Jen namátkou uvedu: čela motoru, která
      nemohou ventilovat díky stejně velkým lopatkám na obou stranách,
      špatné umístění čidla teploty, velká vzduchová mezera. Zbytečné
      vystříhání statorových plechů na malém průměru a následný zhoršený
      přenos tepla do vody, izolace vodičů, která se snadno prodře,
      obroušení statoru flexou...<br>
      9. O našem počínání je informován tajemník katedry a nemá problém
      jít s našimi právníky do soudního sporu s Vámi. <b>(ještě nemám
        ověřeno, budu řešit v pondělí. Nebo mám email poslat dřív bez
        tohoto bodu?)</b><br>
      Věřím, že se nám podaří tuto záležitost korektně vyřešit bez
      zbytečných průtahů a reklamace měniče proběhne bez problémů.<br>
      10. Mohli bychom se dohodnout na výměně měniče za motor. To je
      naše jediná podmínka. Měnič je nepoškozen a můžete ho klidně
      namontovat do nějakého modelu letadla. <br>
      <br>
      Děkuji za kladné vyřízení<br>
      František Pech<br>
      <br>
      <div class="moz-signature"><br>
        <table style="margin-top:0px;">
          <tbody>
            <tr>
              <td style="
                background:url('http://sns.borec.cz/01/01/01/podpis_banner.jpg')
                no-repeat 0px; height: 150px; width: 700px;
                vertical-align:top; padding:10px;">
                <div style="color:#5f5f5f; font: 13px
                  arial,tahoma,lucida,trebuchet,sans-serif bold;">
                  František Pech, tel. +420 777 976 570<br>
                  CTU CarTech Electric, Team Captain<br>
                  Drivetrain group, Mechanical assisstance<br>
                  Czech Technical University in Prague<br>
                  <a href="http://www.cartech.cvut.cz/electric">www.cartech.cvut.cz/electric</a>
                </div>
              </td>
            </tr>
          </tbody>
        </table>
        <!-- seznam.cz; centrum.cz; gmail.com; Thunderbird 10+; Outlook 2003+ compatible --></div>
      <br>
      OK
      <br>
      Pan Boris Guič který se vše zřízoval, vezl Vám zdarma formuli do
      Zlína a měl s tím nejvíce starotí se příští týden ozve a pro motor
      v úterý zajede, případně jej vymontuje pokud na to nemáte
      kapacity.
      <br>
      S pozdravem
      <br>
      Luboš Chvátal
      <br>
      ----- Original Message ----- From: "František Pech" <a
        class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:pechfran@fel.cvut.cz"><pechfran@fel.cvut.cz></a>
      <br>
      To: "Luboš Chvátal" <a class="moz-txt-link-rfc2396E"
        href="mailto:freeair@seznam.cz"><freeair@seznam.cz></a>;
      "FSE" <a class="moz-txt-link-rfc2396E"
        href="mailto:fse@fel.cvut.cz"><fse@fel.cvut.cz></a>
      <br>
      Sent: Friday, February 22, 2013 10:08 AM
      <br>
      Subject: Re: Reklamace měniče formule
      <br>
      <br>
      <br>
      Dobrý den,
      <br>
      5. To se bohužel nedá stihnout. Dnes už jsou všichni doma a ve
      škole
      <br>
      není nikdo, kdo by to mohl udělat.
      <br>
      Ke zbytku se vyjádřím později.
      <br>
      František Pech
      <br>
      <br>
      S pozdravem
      <br>
      František Pech
      <br>
      CTU Cartech Electric
      <br>
      Team Captain, Drivetrain, Mechanical assistance
      <br>
      tel.:777976570
      <br>
      jabber: <a class="moz-txt-link-abbreviated"
        href="mailto:ewans50@jabbim.cz">ewans50@jabbim.cz</a>
      <br>
      (ICQ:225206172)
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      Dne 21.2.2013 12:09, Luboš Chvátal napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote cite="mid:1CBC3D1EE1BB4855A7A92CCC96DB4D67@biostar"
      type="cite">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html;
        charset=ISO-8859-2">
      <meta content="MSHTML 6.00.2900.5512" name="GENERATOR">
      <style></style>
      <div><font face="Arial" size="2">Dobrý den</font></div>
      <div><font face="Arial" size="2">1. na zboží je standardní záruka
          1 rok.</font></div>
      <div><font face="Arial" size="2">2. měnič jste poškodili
          neodbornou manipulací kdy jste nebyli shopni připojit pár
          kabelů k výkonové jednotce to byla příčina exploze při testu.
          Pokud jste u toho byl tak vím o čem mluvím .</font></div>
      <div><font face="Arial" size="2">3. Pokud jste přišli o nějaké
          sponzory tak jen vlastní liknavostí kdy jsem na první závody
          měli neustále mnoho času a sami jste neměli dodělané veškeré
          potřebné instalace okolo tedy takovéto argumetny laskavě
          nepoužívejte. </font></div>
      <div><font face="Arial" size="2">4 . Celou historii naší
          spolupráce a Vašich slibů a dohodnutých reakcí máme
          zaznamenanou a rádi vše popíšeme jak všem vašim
          sponzorům odbornému tisku a vedení fakulty.</font></div>
      <div><font face="Arial" size="2">5. V pátek 22.2 připravte náš
          motor, který jste měli zapůjčený pro elektroformuli pro
          potřeby měření a dalších úprav tak aby Vám vyhovoval a který
          vým i přes Vaše neusátálé infomace jak je špatný přinesl v
          médiích na na vašich stránkách dle vašich slov výborné
          umístění v několika soutěžích. Když pominu fakt že jste dle
          výsledků silně pokulhávali v bodech získaných na managmetn a
          projekt. Nebudu ani mluvit o že vám ani nestálo za to nás
          během 2 let infomovat o stavu, poznatcích výsledcích měření a
          vašich úspěchů s elektroformulí.</font></div>
      <div> </div>
      <div><font face="Arial" size="2">S pozdravem</font></div>
      <div><font face="Arial" size="2">Luboš Chvátal</font></div>
      <div><font face="Arial" size="2">majitel</font></div>
      <blockquote dir="ltr" style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT:
        5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid;
        MARGIN-RIGHT: 0px">
        <div style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </div>
        <div style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color:
          black"><b>From:</b> <a moz-do-not-send="true"
            title="pechfran@fel.cvut.cz"
            href="mailto:pechfran@fel.cvut.cz">František Pech</a> </div>
        <div style="FONT: 10pt arial"><b>To:</b> <a
            moz-do-not-send="true" title="freeair@freeair.cz"
            href="mailto:freeair@freeair.cz">freeair@freeair.cz</a> </div>
        <div style="FONT: 10pt arial"><b>Sent:</b> Thursday, February
          21, 2013 11:35 AM</div>
        <div style="FONT: 10pt arial"><b>Subject:</b> Reklamace měniče
          formule</div>
        <div><br>
        </div>
        Vážený pane Chvátale,<br>
        zakoupili jsme od Vás měnič do formule a jsme nuceni ho
        reklamovat kvůli jeho špatné funkčnosti. Měnič nesplňuje
        základní požadavek na proudovou zpětnou vazbu, ale nadproud
        vyhodnocuje až výkonový modul, který se brzy přehřeje a
        exploduje.<br>
        Další důvod pro reklamaci je jeho pozdní dodání a následná
        nemožnost jeho odladění, díky čemuž jsme přišli o atraktivní
        sponzorské kontrakty. <br>
        V příloze přikládám fotografie měniče, fakturu a zálohovou
        fakturu.<br>
        Měnič Vám mohu po dohodě doručit do Vaší firmy.<br>
        Děkuji <br>
        <div class="moz-signature">-- <br>
          S pozdravem<br>
          František Pech<br>
          <b>CTU Cartech Electric</b><br>
          Team Captain, Drivetrain, Mechanical assistance<br>
          tel.:777976570<br>
          jabber: <a moz-do-not-send="true"
            class="moz-txt-link-abbreviated"
            href="mailto:ewans50@jabbim.cz">ewans50@jabbim.cz</a><br>
          (ICQ:225206172) <br>
        </div>
      </blockquote>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>