<p>Dobry vecer vsem,</p>
<p>pro mou diplomovou praci je pouze ustni dohoda s panem Guicem, ale prace samotna neni nijak navazana na formuli jako takovou. Motor ktery byl pro ni na nejakou dobu zapujcen nebyl motor z formule a k praci nebyl zapujcen menic. Dopadne-li vse dobre, a me se podari model rozchodit, pocitam s jeho poskytnutim firme Freeair dle dohody. To co je z toho dulezite pro formuli je, ze se tyto zavazky nevztahuji k formuli.<br>
Mam ted trochu obavy s Guicem komunikovat, ale pockam na doreseni situace okolo formule, a pak s nim pripadne zkuzim nejakym zpusobem za sebe komunikovat. Kazdopadne bych ale tyto otazky nespojoval dohromady.<br>
Kdyby ale bylo potreba, jsem po ruce byt napomocen prispet k nejakemu pro nas co nejlepsimu reseni.<br>
Osobne bych se ale snazil vyresit tento problem dohodou, myslim ze doresovani situace moci, ci nejakou soudni tahanici neni vyhodne pro zadnou ze stran, ale obavam se, ze nas by to mohlo poskodit vice.</p>
<p>S pozdravem</p>
<p>Vojta Cech</p>
<div class="gmail_quote">Dne 23.2.2013 15:48 "Honza Bauer" <<a href="mailto:bauerja2@fel.cvut.cz">bauerja2@fel.cvut.cz</a>> napsal(a):<br type="attribution"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<div>Dobre odpoledne,<br>
musim souhlasit s Vitou, take se obavam, ze situace dospela do
stadia, ze kteroho uz neni cesty zpet.<br>
<br>
Ad. Ryzek: Nemyslim si, ze po tech vymenach nazoru mezi Guicem,
Chvatalem se s Vami bude chtit nekdo bavit nad mineralkou o tom
kam chce motor strcit. Nebo bude zvedavej na vase pochlebovani o
slozitosti vyvoje. Rozhodne ale neberte pana Guice do dilny. Vemte
ho do nejake neutralni mistnosti.<br>
<br>
Ad. Pech Pokud jeste stale hodlate posilat ten vyhruzny mail,
opravte prosim tajemnika katedry na tajemnika FS.<br>
<br>
Rozhodne doporucuju na jednani nechodit s horkou hlavou a z
jednani udelat PISEMNY zapis, kde bude uvedeno, kdy byl pritomen a
ktery obe strany na konci jednani odsouhlasi a podepisou. V
pripade ze p. Guic bude chtit motor zpet, mejte pripraveny
predavaci protokol, kde bude jasne uvedeno, co mu vracite a, ze si
je vedom, ze prebira motor, kde jste namontovali dalsi teplotni
cidlo a zalili kanaly epoxidem + pripadne dalsi zmeny. Doporucuji
motor a menic take vyfotit, pokud se na motoru nekde nachazi
nejake poskozeni at uz provozem nebo rozebiranim, take
zdokumentovat. (Kdyz jsem si kupoval auto, tak jsem v predavacim
protokolu podepisoval i hloubku vzorku na pneumatikach a to stalo
jenom 15 tis.).<br>
<br>
Zvazte jak moc jste ochotni jit do sporu. Muzete Guicovi
vyhrozovat fakultou, v pripade, ze fakulta bude ochotna se tim
zabyvat. Osobne bych rekl, ze 80tis. je pod rozlisovaci schopnosti
tajemniku fakult.<br>
<br>
Nevim co jste komu kdy slibili, jaka vsechna mereni na motoru
provedete apod. Nejsem si napr. jisty jak byla navazana diplomka
Vojty Cecha na spolupraci s FreeAir. Vim, ze ale prvotni jednani
probihala u nas v kancelari a tam se sliboval model motoru, mozna
i FEM. Pokud i toto ma Guic spojeno s formuli, tak jsme to opravdu
nesplnili.<br>
<br>
Uvedomte si, ze vy firmu FreeAir a nebo nejakou jinou asi moc
negativni reklamou Vy moc neposkodite, protoze ma specificky okruh
zakazniku. Zatim co u nich, nevite kde ma kdo zname a kam az vas
muze pomluvit on. Zatim mate podporu vedeni FEL, ale pokud budou
nejake problemy, tak vas Ripka klidne hodi pres palubu, protoze i
on se potrebuje chlubit a ne vysvetlovat proc se nekde pereme o
motor.<br>
<br>
Berte tuto spolupraci jako pouceni pro priste. Proste se
nezdarila, nebyla podlozena papiry, takze si nyni obe strany
vzajemne vytykaji co nesplnily, ale zadna nemuze presne dokazat,
ze to tak bylo. Proto pro priste kdyz nekomu neco slibite, piste
si zapisy ze vzajemnych schuzek a podepisujte je. Stejne tak mely
vzniknout zapisy z onech mereni menice a pohonu, ktere mely byt
podepsany. Na jakou koliv kravinu, kterou od sponzora dostanete
sepisujte predavaci protokol, kde bude jasne uvedeno, jestli to je
zapujcka, dar, nakup apod....<br>
<br>
Osobne tuto administrativu povazuji take za zbytecnou, ale kdyz
jsme loni meli kontrolu na grant, tak je vubec nezajimalo jestli
mi chodi simulace, nebo jestli jsem udelal opravdu to co jsme
slibili. Namisto toho sli po vykazech odpracovanych hodin,
zapisech z kontrolnich dnu a fakturach za nakupy:-(<br>
<br>
Ale hlavne to rozseknete rychle a posunte se dal...<br>
<br>
S pozdravem H. Bauer<br>
<br>
Dne 23.2.2013 12:48, Vít Hlinovský napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite">
<p class="MsoNormal">Zdravím,<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Je mi z toho docela smutno, ale celá věc
s motorem a měničem se dostala asi tak daleko, že není cesty
zpět.<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Snažím se přemýšlet jak dál, ale moc cest
není. Proto nadhodím několik bodů jako námět pro další postup.<u></u><u></u></p>
<p><span style="font-family:Symbol"><span>·<span style="font:7.0pt "Times New Roman""> </span></span></span>Naším
jednání dáváme pocit pánům, že jejich motor nutně potřebujeme a
nemáme jiné řešení, toho se oni snaží využít.<u></u><u></u></p>
<p><span style="font-family:Symbol"><span>·<span style="font:7.0pt "Times New Roman""> </span></span></span>V současné
době řešíme co formulí č. 1<span> </span>a
model č.2 pro letošní rok stagnuje, nebo tříštíte úsilí na více
akcích.<u></u><u></u></p>
<p><span style="font-family:Symbol"><span>·<span style="font:7.0pt "Times New Roman""> </span></span></span>Pro
zajištění financí letošního roku je zapotřebí především vytvořit
perfektní zprávu pro PRE (400.000,-Kč) a na to bude navazovat
další spolupráce a finance v následujících letech.<u></u><u></u></p>
<p><span style="font-family:Symbol"><span>·<span style="font:7.0pt "Times New Roman""> </span></span></span>Je
zapotřebí si říci jak nutně potřebujeme nyní provozuschopnou
formuli č.1. Do pondělka prosím dejte dohromady akce FSE pro
tento rok, než bude hotova formule č.2.<u></u><u></u></p>
<p><span style="font-family:Symbol"><span>·<span style="font:7.0pt "Times New Roman""> </span></span></span>V příštích
týdnech a měsících je lepší omluva pro sponzory (jedná se
především o Škoda, PRE, CAT, ...) než tahanice s p. Guičem a
spol.<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Tyto nesetříděné myšlenky jsem dal jen tak na
papír s cílem příští týden ukončit jednání s panem Guičem.<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><b>Vrátit mu motor i měnič</b>, nutno sepsat
protokol o předání a převzetí (nutné !), s tím, že měnič nikdy
neplnil požadavky v objednávce. Jestliže se bude vzpouzet, tak
ať předvede jak jejich měnič za 80.000,- je funkční (poslední
návštěva z léta 2012 skončila fiaskem). Předávací protokol
z jejich strany není, takže ani záruční doba nezapočala. <span> </span>Uplatnění reklamace bych
přenechal na fakultě, má jiné nástroje a možnosti než nějaká
skupina studentů FSE (myšlenka p. Guiče).<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Jednat s Guičem klidně ale věcně, spolupráce
se nezdařila a zapotřebí ji ukončit a v činnosti jít dále.<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">V pondělí je zapotřebí se sejít a dojednat
jednotný postup, do nové dílny p.Guiče nebrat ani se o ni
nezmiňovat, spojit se s tajemníkem na FS – Tichánkem a nastínit
jim další postup.<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Vím, že jsou to nadhozené nesetříděné
jednotlivé myšlenky, ale je zapotřebí se posunout dále.<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
<p class="MsoNormal">S pozdravem Vít Hlinovský <span> </span><u></u><u></u></p>
<br>
<fieldset></fieldset>
<br>
<pre>_______________________________________________
Fse mailing list
<a href="mailto:Fse@fel.cvut.cz" target="_blank">Fse@fel.cvut.cz</a>
<a href="https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse" target="_blank">https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
</div>
<br>_______________________________________________<br>
Fse mailing list<br>
<a href="mailto:Fse@fel.cvut.cz">Fse@fel.cvut.cz</a><br>
<a href="https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse" target="_blank">https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse</a><br>
<br></blockquote></div>