[FSE] výlet do Zlína
Zdenek Houf
houfzden na fel.cvut.cz
Pátek Říjen 7 22:38:52 CEST 2011
Ahoj,
bude třeba opět zajet s formulí do Zlína. Formule je tam ode dneška (jela z brněnského MSV) Navrhoval bych pro cestu pátek. Kdo pojede? Počítám s Mirem a Dominikem. Hlásí se ještě někdo?
Zdeněk
Ing. Zdeněk Houf
CTU CarTech Electric
Team Captain
www.cartech.cvut.cz
tel: +420 22435 2341, +420 720 672 328
ICQ: 243288640
Skype: fkyfkyfky
„Půjdeš pomalu, neštěstí Tě dohoní – půjdeš rychle, dohoníš neštěstí.“
On 6.10.2011, at 18:10, Miroslav Rýzek wrote:
>
>
> ---------- Správa poslaná ďalej ----------
> Od: Martin Úlehla <ulehla na mgm-compro.cz>
> Dátum: 6. októbra 2011 13:21
> Predmet: Re: protokoly
> Komu: Miroslav Rýzek <miroslav.ryzek na gmail.com>
>
>
> Dobrý den,
> v příloze posílám CAN protokol.
>
> Vámi popisované chování není žádná z ochran regulátoru, jde spíše o trvalé (či momentální) vypadávání poloviny některé fáze. Můžete si to potvrdit na nízkém napětí puštěním malé pwm (která je slyšet, ale netočí ještě motorem). Otáčením motoru pak můžete nalézt pravidelný výpadek. Měnič má všechny ochrany signalizované mimo předčasného odpojení špičkového proudu v pulzu (to je provozní záležitost, k trvalému zastavení bez signalizace by mohlo dojít jen poruchou proudové sondy a trvale).
>
> Můžete mě kontaktovat pro další dotazy kdykoliv do čtvrté až páté odpolední na telefonu 571 110 142.
>
> S pozdravem,
> Martin Úlehla
>
>
> 2011/10/4 Miroslav Rýzek <miroslav.ryzek na gmail.com>
> Dobry den, neviem, ci ste mi posielali mail s tymi protokolmi k menicu cez zbernicu CAN, lebo mail mi neprisiel, tak pre istotu sa pripominam.
>
> Inak zistili sme, co v skutocnosti sposobuje vsetky tie problemy vo formuli, nakoniec to vobec nesposobuje ta vola v diferenciale, ale nejaka vasa ochrana v menici, ktora vypina motor, ked je motor v zatazi a pritom sa nevyhlasi ziadny chybovy stav pomocov led-diod na menici.
>
> Zistili sme to takto:
> formuli sme zdvihli zadne kolesa, zacal som pridavat plyn, ustalil som to na nejakych otackach (asi 1000ot/min.) a zacal som motoru robit umelu zataz tak, ze som ho zacal pribrzdat brzdami. ked som prekrocil "nejaku" hranicu, motor sa hned uplne zastavil a zostal stat, plynovy pedal prestal reagovat, pozerali sme aj osciloskopom ci neprestal fungovat nas DA vystup z palubnej dosky. menic nam nehlasil ziadny chybovy stav, len motor bol zastaveny a nereagoval na ten plyn. potom som nechal trocha stlaceny plyn a kolega iba kopol do pneumatiky, cim pohol motor o krok a zase sa roztocil. to sposobovalo aj to skakanie formule ked sme ju u vas skusali. z nejakeho dovodu sa zastavil motor, ale formula uz mala nejaku svoju rychlost a teda svojou zotrvacnostou pohla motor o 1 krok a ten sa zase roztocil, narastla zataz, narastol prud, zastavil sa a znovu zotrvacnost formule ho dala do pohybu..
>
> Pamatam si, ze ste mi spominali, ze je tam nejaka ochrana, ked motor nema uz nejake otacky a chce ist 20% PWM-ky tak sa to vypne. mozno si to nepamatam presne ale tak nejako to bolo, tak ma napadlo, ze mozno to sposobuje prave tato ochrana.
>
> Niekto od nas sa vam ozve ohladne tohto, ale az v priebehu bud. tyzdna, lebo tento tyzden je formula na strojarskej vystave v Brne....
>
> Ďakujem,
> s pozdravom,
>
> Miroslav Rýzek
>
>
> <CAN.pdf>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20111007/2fc7fead/attachment-0003.htm>
More information about the Fse
mailing list