[FSE] SMS - funkce dobijeni cs battery
Jakub Nohejl
nohejjak na gmail.com
Čtvrtek Srpen 9 15:29:03 CEST 2012
Ok, jinak CS batt je jiz nabijena i bez pripojeneho interlocku HV, tuto
chybu jsem v ACP jiz opravil Dominiku.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
CTU CarTech Electric, ACP group
Czech Technical University in Prague
www.cartech.cvut.cz/electric
Dne 09.08.2012 00:42, Zdenek Houf napsal(a):
> vyzvedava zitra Borys
> Z.
>
> Ing. Zdeněk Houf
> CTU CarTech Electric
> Team Captain
> www.cartech.cvut.cz
> tel: +420 22435 2341, +420 720 672 328
> ICQ: 243288640
> Skype: fkyfkyfky
>
> On 8.8.2012, at 11:42, mackodom na fel.cvut.cz wrote:
>
>
>> Prosím ta, pripomenul by si Zdenkovi tú náhradnu baterku pre CS ?
>>
>>
>> Cituji Jakub Nohejl<nohejjak na gmail.com>:
>>
>>
>>> No, main controller ani nenabehl, resp. vubec nic neukazoval v tom
>>> stave s malym napetim. Ani BMS nedokazala nastartovat, takze stejne
>>> nic neslo.
>>>
>>> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
>>> CTU CarTech Electric, ACP group
>>> Czech Technical University in Prague
>>> www.cartech.cvut.cz/electric
>>>
>>>
>>> Dne 07.08.2012 23:47, Dominik Macko napsal(a):
>>>
>>>> To je v pohode, ja som len chcel odpoveď preto, lebo som myslel že
>>>> to tá ochrana main controlleru nevypla. Ale kedže to vypla, tak je
>>>> to v pohode. Chcel som písať Mirovi a Jánovi.
>>>> Dominik Macko
>>>> CTU CarTech Electric
>>>> Czech Technical University in Prague
>>>> http://www.cartech.cvut.cz/
>>>> Mob. (+420) 605 446 825
>>>>
>>>> new e-mail:macko.domi na gmail.com
>>>> Dňa 7. 8. 2012 22:08 Jakub Nohejl wrote / napísal(a):
>>>>
>>>>> Ahoj, poslal jsem ti to na FB, nicmene to zkopiruji i sem, at mas odezvu.
>>>>>
>>>>> Kuba
>>>>>
>>>>>
>>>>> Kuba NotSure
>>>>> o
>>>>>
>>>>> ahoj dominiku, tak skutecne neslo sepnout trakci, kdyz
>>>>> bylo nizke napeti. ale napada me, ze jsem tak tu funkcnost stejne
>>>>> neoveril, protoze pri tak malem napeti ani nezacla pocitat
>>>>> bmska... jinak prisel jsem na to, proc se nespinal dc/dc ... bylo
>>>>> a je to proto, protoze mam rozpojeni z kbmsa na dc/dc1 a na dc/dc2
>>>>> az za hv disconnect. je to trochu chyba, ale nelze se divit kdyz
>>>>> jsi mi tam urobil tu zmenu. pocitej prosim zatim s tim, ze vzdycky
>>>>> tam je treba mit pripojen hv konektor (bud nabijecka nebo trakci,
>>>>> jedno jaky) nez to odstranim
>>>>> *
>>>>> Kuba NotSure
>>>>> Před 5 minutami
>>>>> Kuba NotSure
>>>>> o
>>>>>
>>>>> jinak to nebude dobijet, jeste ze jsem si dnes vsimnul
>>>>> toho akumulatoru, jinak by byl ted uz po smrti...
>>>>> *
>>>>> Dominik Macko
>>>>> Před 3 minutami
>>>>> Dominik Macko
>>>>> o
>>>>>
>>>>> Takže bol nesprávne zapojený accupack ? Akú zmenu som
>>>>> ti urobil ?
>>>>> *
>>>>> Kuba NotSure
>>>>> před několika sekundami
>>>>> Kuba NotSure
>>>>> o
>>>>>
>>>>> no tim jak jsi mi tam zrusil ten pin dc/dc1 dc/dc2
>>>>> stykace na kbmsa, tak jsem to spojil az za hv disconnect. prosim
>>>>> pamatuj na to nez to odstranim, ano
>>>>>
>>>>> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>>>> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
>>>>> CTU CarTech Electric, ACP group
>>>>> Czech Technical University in Prague
>>>>> www.cartech.cvut.cz/electric
>>>>>
>>>>> Dne 07.08.2012 21:26, Dominik Macko napsal(a):
>>>>>
>>>>>> Ahoj, písal som ti správu. Čakám na odpoveď.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>
>>
>>
>
More information about the Fse
mailing list