[FSE] [Fse-acp] Model dostupneho vykonu z ACP 2013
Ondra Fric
fricik na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 11 02:03:17 CEST 2012
Ahoj, spočítal jsem s novými účinostmi prozatím bez vlivu poklesu výkonu
vzhledem k rychlosti (viz Kubův mail) následující variace parametrů:
1)Vysokou účinnost motoru, velkou kapacitu ACP
347 kg, 10,4 kWh - výsledek: 9.138 kWh, 8.892 kWh
2)Nižší účinnost motoru, velkou kapacitu ACP
341 kg, 10,4 kWh - výsledek: 9.182 kWh, 8.945 kWh
3)Vysokou účinnost motoru, malou kapacitu ACP
338 kg, 8,8 kWh - výsledek: 8.954 kWh, 8.696 kWh
4)Nižší účinnost motoru, malou kapacitu ACP
332 kg, 8,8 kWh - výsledek: 8.975 kWh, 8.731
Výsledky jsou s omezením odběru z ACP konstantně na 85 kW a na 80 kW (dvě
hodnoty zasebou), takže podle předchozího mailu od Kuby bude výsledek
zejména pro malý ACP dost nadsazený - spíše jde o to, že bude vidět přínos
libovolných variant.
Ondra
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
------
Ondřej Fric
CTU CarTech Electric - Formula student electric racing team
Czech Technical University in Prague
icq#: 394-760-523
tel: +420 775 396 531
---------- Původní zpráva ----------
Od: petr suchacek <petr.suchacek na seznam.cz>
Datum: 10. 10. 2012
Předmět: Re: Re: [FSE] [Fse-acp] Model dostupneho vykonu z ACP 2013
"
Vzhledem k úsilí které je potřeba vložit do výpočtů a následnému zjištění,
že 8kWh bude stačit, a že slabší baterie si nemůžeme dovolit kvůli
maximálnímu odběru proudu bych se na to vykašlal...
Akorát to chce ted určit, zda chceme:
1)Vysokou účinnost motoru, velkou kapacitu ACP
2)Nižší účinnost motoru, velkou kapacitu ACP
3)Vysokou účinnost motoru, malou kapacitu ACP
4)Nižší účinnost motoru, malou kapacitu ACP
Pokud se nepletu, i nejnepříznivější varianta (č. 4) by měla stačit i s
rezervou na dojetí endurance. Rozdíl hmotnosti mezi v.1 a v.4 je 16kg!
času na rozhodování není mnoho...
--
Petr Sucháček
CTU CarTech Electric
www.cartech.cvut.cz(http://www.cartech.cvut.cz)
tel: +420 608 751 483
ICQ: 284 371 397
---------- Původní zpráva ----------
Od: Ondra Fric <fricik na seznam.cz>
Datum: 10. 10. 2012
Předmět: Re: [FSE] [Fse-acp] Model dostupneho vykonu z ACP 2013
"
Čau kluci,
když koukám na obě ty charakteristiky od Kuby, tak jsou moje výpočty s
prominutím na hovno. Pokud mám tyto křivky zkusit zohlednit, budu na to
potřebovat minimálně celý zítřek.
!!! Takováto data si prosím neskrblete a pouštějte je hned jak je objevíte,
pro výpočet jsou zásadní !!!
Už od prvního pohledu je ale vidět, že vypočtená energie je momentálně těžce
nadsazená, neboť ve vyšších rychlostech byl v simulaci odběr blízký 80 kW,
ač to jak vidno nejde...snížením kapacity si ale spíše uškodíme...tak já
nevím potřeboval bych asi tak 2-3 dny a Kubu k sobě a zkusit iterativně
najít kompromis.
Abych to mohl zkusit zakomponovat, potřebuji nějakou matici, která bude
popisovat (pokud jsem to dobře pochopil) výkon, který lze odebrat z
akumulátoru v závislosti na napětí akumulátoru a rychlosti - nebo poraďte,
jak by to lšo zadat...
Nebo existuje něco jako účinnost v závislosti na rychlosti? Tady fakt
potřebuji poradit a hlavně slyšet, zda se s tím mám dělat.
Ondra
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
------
Ondřej Fric
CTU CarTech Electric - Formula student electric racing team
Czech Technical University in Prague
icq#: 394-760-523
tel: +420 775 396 531
---------- Původní zpráva ----------
Od: Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com>
Datum: 10. 10. 2012
Předmět: [Fse-acp] Model dostupneho vykonu z ACP 2013
"Ahoj Marku/ostatni,
v priloze zasilam model dostupneho vykonu z ACP 2013 v zavislosti na
rychlosti - tak jak jsme se o tom bavili pro variantu 1 a 2.
Kuba
----------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------
Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
CTU CarTech Electric, ACP group
Czech Technical University in Prague
www.cartech.cvut.cz/electric(http://www.cartech.cvut.cz/electric)"
"
"
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20121011/bd356039/attachment-0003.htm>
More information about the Fse
mailing list