[FSE] Plakáty do Itálie - beta verze

Martin Borýsek borysekm na gmail.com
Úterý Září 11 19:20:14 CEST 2012


Hoši, díky za připomínky. Opravil jsem všechny Markovy poznámky ke gramatice (jsem rád, že to někdo prošel), dodělal jsem přesné pozicování prvků a odstavců; každý odstavec má krátké odsazení prvního řádku.
Váhu accupacku jsem aktualizoval na hodnotu "about 80kg". Zároveň bych chtěl poděkovat Ondrovi za jeho rady a za jeho text.

O půlnoci nahrávám všechny soubory v nejvyšší kvalitě (160MB originál Corel Draw, 50MB export do PDF a potom každou stránku v EPS - dohromady zhruba giga) Tomášovi na uloz.to, tisknout se to bude zítra brzo dopoledne - pokud vás DO PŮLNOCI ještě něco napadne, sem s tím.

-----Original Message-----
From: Marek Pátý [mailto:marek.paty na seznam.cz] 
Sent: Tuesday, September 11, 2012 5:06 PM
To: Martin Borýsek
Cc: fse na fel.cvut.cz
Subject: Re: [FSE] Plakáty do Itálie - beta verze

Čau, dovolím si pár připomínek k AJ:

ABOUT TEAM:
-ve druhé větě vyhodit čárku před "and":Originated in the U.S. in 1981 and since 1998 also exists.....

-ve 3. větě použít trpný rod: The competition is a construction task that could be specified by any car manufacturing company...

FRAME:
-v předposlední větě "who" místo "which": The frame provides safe cockpit for driver, who is seated in a seat...

DISTRIBUTION OF CELLS:
-1. větu upravit: Accupack consists of six battery stacks containing each less...
-ve 2. větě 2x překlep baterry místo battery: Battery cells are placed in battery stack like segments isolated with fireproof material, every battery stack contains nine battery cells.

MOTOR CONTROLLER:
-ve 3. věta chybí "s" na konci "use": As a feedback it uses...

-ve 3. větě 2. odstavce raději množné číslo "features": It also has features like...

-v další větě bych dal "as" místo "like": ...which can drive all types of motors as for example BLDC...

MOTOR
Ten odstavec se mi celý moc nezdá, trochu bych to přeformuloval:
The motor is a BLDC rotating case type supplied by Freeair as a sponsorship donation. Its claimed power output was supposed to be 80kW, however, its actual power output is only 25kW. During testing of the car the motor overheated, its temperature exceeding 180°C, though the manufacturer-mounted temperature sensors indicated only 84°C. This caused the neodymium magnets inside the motor to demagnetize. After an unsuccessful complaint to the manufacturer, we had to install our own temperature sensor. When we opened the motor case, we saw all the trivial manufacturing and design mistakes, which made us decide not to cooperate with Freeair any more. Because of the weak motor, we have a range of 60km and the car is overdesigned.

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Martin Borýsek <borysekm na gmail.com>
> Předmět: [FSE] Plakáty do Itálie - beta verze
> Datum: 11.9.2012 14:50:20
> ----------------------------------------
> Zdravím,
> 
>  
> 
> V příloze najdete betaverzi hotových plakátů do Itálie (snažil jsem se 
> to zkomprimovat co nejvíc, originál pak pošlu ve velkém rozlišení Tomášovi).
> Omlouvám se, že je to tak pozdě, ale většina z vás mi poslali 
> materiály v neděli před půlnocí, něco jsem dostal až před chvilkou.
> 
>  
> 
> Co nejrychleji mi pošlete připomínky, Tomáš Záruba to chce vytisknout, 
> doufám že se to stihne.
> 
>  
> 
> Obrázky jsem posbíral z různých dokumentů co jste mi poslali (tam je 
> bohužel nízké rozlišení, ale snad to nevadí), něco je moje vlastní, 
> něco jsou upravené rendery. Obrázky jsou dodělané v Photoshopu, samotný plakát jsem
> kreslil v Corel Draw.                
> 
> Tisknout se bude 5 plakátů anglicky, až přijedeme z Itálie, zhodnotíme 
> co tam chybí a nechybí a uděláme českou verzi pro různé události, 
> kterých se budeme účastnit během roku v ČR. Nejsem grafik, tak snad to 
> není tak hrozné a bude se to dát použít dál. Detaily (přesné pozicování) ještě doladím.
> 
>  
> 
> NĚKDO PROSÍM ZKONTROLUJTE ANGLIČTINU (Dominik, Kuba K.) a ještě mi 
> potvrďte, jestli je to anglicky správně.
> 
>  
> 
> S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne
> 
> Martin Borýsek
> Czech Technical University in Prague
> e-mail:  <mailto:borysekm na gmail.com> borysekm na gmail.com
> skype: borysekm
> icq: 447297056
> mob:  <tel:%2B420%20739%20119%20227> +420 739 119 227
> web:  <http://www.snadhledem.cz/> www.snadhledem.cz
> QR:  <http://goo.gl/fjiIF> http://goo.gl/fjiIF
> 
>  
> 
> 
> 
> 




More information about the Fse mailing list