[FSE] Plakáty do Itálie - beta verze
Jakub Nohejl
nohejjak na gmail.com
Úterý Září 11 23:16:20 CEST 2012
Jj, Jirka a Marek anglictinou vali, az se stydim pak neco pred nima
rikat a psat. Ale je to fajn, kdyz se do toho pak pusti, diky.
Jinak vaha ACP je 84 kg, nicmene napis 80 kg a dal to neres. Kdyby neco,
tak jsem to zaokrouhlil a je to na me.
Kuba
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
CTU CarTech Electric, ACP group
Czech Technical University in Prague
www.cartech.cvut.cz/electric
Dne 11.09.2012 19:46, Martin Borýsek napsal(a):
> Jirko, paráda! Bavil jsem se s klukama v dílně a schvalují tvůj text - jestli máš čas, můžeš přepsat i ty další odstavce.
>
> Michal Medek říkal, že je váha accupacku 84kg a Jakub mi psal, ať napíšu 80kg. Nevěděl jsem, podle koho se řídit, proto jsem tam dal "about 80kg", ale "approx. 80kg" bude asi lepší.
>
> -----Original Message-----
> From: Ondra Fric [mailto:fricik na seznam.cz]
> Sent: Tuesday, September 11, 2012 7:35 PM
> To: Jiří Holeček
> Cc: Martin Borýsek; fse na fel.cvut.cz
> Subject: Re: [FSE] Plakáty do Itálie - beta verze
>
> Ahoj Jirko,
>
> moc pěkný překlad, mylím, že takto by to mělo vypadat. Prosímtě zvaž model accupacku (tedy pokud jste jej nevážily fyzicky) a pouprav jeho hmotnost - myslím, že má více než 80kg.
>
> Ondra
>
>
>
>> ------------ Původní zpráva ------------
>> Od: Jiří Holeček<akrijos na gmail.com>
>> Předmět: Re: [FSE] Plakáty do Itálie - beta verze
>> Datum: 11.9.2012 19:29:15
>> ----------------------------------------
>> taky bych se připojil k připomínkám, přepsal jsem to do stravitelnější
>> angličtiny :-) tohle je zatím jen prví stránka na ukázku, jestli
>> chcete, udělám i ty další, ale nechci se s tím dělat, když to tam pak
>> nedáte :-) tak mi dejte vědět. jinak bych to celý zarovnal do bloku ať
>> to trochu vypadá.
>>
>> ukázka:
>>
>> Formula SAE is a student design competition which originated in the
>> U.S. in 1981. Since 1998 the competition has begun in Europe known as
>> Formula Student. The goal of the competitors is to design and develop
>> a formula car. The final evaluation also takes into account the
>> costing and manufacturing technology problems including the carbon
>> dioxide footprint of the whole design. All these parameters has to be
>> considered by the student team playing a role of a fictive company
>> which develops and sells this final product. The car has to be
>> inexpensive, reliable and simple to maintain in order to succeed at
>> this competitive market. The target customer is an unprofessional
>> weekend autocross or sprint racer. The production plan is to meet a demand of 1000 units per year.
>> The time spent by students on this project is about 35 000 hours every year.
>>
>> The spatial tubular frame is made from the structural steel. Its
>> welding was performed using MAG method and the final frame was
>> reinforced using honeycomb aluminium panels.
>>
>>
>>
>> Jirka
>>
>>
>>
>>
> --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> Ondřej Fric
> CTU CarTech Electric - Formula student electric racing team Czech Technical University in Prague
> icq#: 394-760-523
> tel: +420 775 396 531
>
> _______________________________________________
> Fse mailing list
> Fse na fel.cvut.cz
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>
More information about the Fse
mailing list