[FSE] Motor - Guič !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jakub 'Hawk' Dražan
hawk na back-it-in.cz
Pátek Únor 1 00:11:11 CET 2013
A zase ten Guič :-),
pokud se nemýlím, tak darovací smlouva na
motor je, pouze v ní nejsou konkretizované parametry motoru, ne? Na
tohle je nutné, jak píšete, svolat schůzi kompetentních lidí a problém
vyřešit. Každopádně tomu šizuňkovi bych nedal ani korunu...
Ještě mě
napadla varianta: motor vrátit a zažádat o nový stejných parametrů TG
Drives :-)...jestli dát ty peníze Guičovi nebo TG Drives, tak volba je
asi jasná :-).
Co se týče archivace a zodpovědnosti za komunikaci se
sponzory, vyjednávání podmínek apod., tak systém zachycující tyto
aktivity bude součástí intranetu. A to již brzy, protože je to věc,
kterou nutně potřebujeme a cítíme to na hodně frontách.
S pozdravem
Kuba
Dne 31.01.2013 23:59, Vít Hlinovský napsal:
> Přeji dobrý
večer,
> dnes mne volal pan Guič a byl dosti nepříjemný, nevím jaké
smlouvy jsou s jeho "firmou" podepsaný (říkal, že žádné), ale chce po
nás vrátit motor nebo jej zaplatit (mluvil, až o 80.000,-Kč).
>
>
Protože jsem nebyl u počátku jednání a neznám zákulisí ani vztahy s
panem Guičem, bude vhodné nějak tuto kauzu se ctí ukončit. Jeho jednání
se mi krajně nelíbí, motor není takového výkonu, co sliboval, ale není
to zase na papíře. Měnič plus regulátor také nedodali (Guič + Zlíňáci),
zde co si pamatuji, tak tam snad bylo zaplaceno 80.000,- Kč na vývoji,
výsledek není, ale zase není nic na papíře.
>
> Budeme muset tento
problém vyřešit a to jednoznačně a trvale vyřídit. Dal jsem mu slib že
to ukončíme do jednoho měsíce,(nenechám si zbytečně nadávat že jsme
nesolidní a pod.)
>
> S jeho firmou již nechci mít nic
společného!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Pro
vyřešení problému, připadají dvě krajní řešení :
>
> 1 - buď mu vrátit
motor (+ starý měnič) a ukončit veškeré vztahy. Výsledek bude, ale
takový že stávající auto - bude nepojízdné a nelze jej předvádět,
závazky vůči sponzorům asi těžko budeme schopni plnit. (s PRE se
uzavírají smlouvy skoro za 500.000,- a co jim řeknu)
>
> 2 - druhé
řešení se mi vnitřně příčí, ale je to asi jediné řešení jak jít dál i se
ztrátou, nabídnout za motor 50.000,- Kč více ne! (krvácí mi srdce, ale
kde je smlouva, že je sponzor nebo jej daroval). Tak to nám zůstane
pojízdné auto a je co ukazovat.
>
> Je potřeba svolat schůzi vedení
FSE a zaujmou jednoznačné stanovisko. Ta situaci je velice nepříjemná,
ale rozhovor s Guičem byl velice nepříjemný a nechci jej již opakovat,
mám zajímavější práci.
>
> Závěr, ode dneška veškerá jednání s firmou
(i s tou nejmenší), bude vytvořen zápis - autorizovaný, na sponzorování
a dary budou smlouvy. Nechci se dostat zase do stejných problémů, za
fakultu nesou zodpovědnost zaměstnanci, se studentem nikdo při průseru
již nechce jednat. Tento případ chci uzavřít a s panem Guičem již nechci
mít nic společného.
>
> Ode dneška, veškerá jednání s firmou budou
dopředu hlášena a bude vytvořen zápis. Jak se bude řešit problém, když
něco někdo slíbí a následně nemusí být ani členem týmu (ukončení
studia). S firmou zásadně jednají aktivní členové družstva. Slibujeme
pouze to co jsme schopni splnit. Mám toho ještě na jazyku hodně, ale to
prozatím stačí.
>
> Přemýšlejte, jak z toho ven, dobrou noc Víťa
Hlinovský
>
> (prosím, žádné hrdinské činy, chladnou hlavu a
rozvahu)
>
> _______________________________________________
> Fse
mailing list
> Fse na fel.cvut.cz
>
https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse [1]
Links:
------
[1]
https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://nimap.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130201/1934758f/attachment-0001.htm>
More information about the Fse
mailing list