[FSE] Motor a měnič formule ?

Jakub Prokeš jakub.prokes na fs.cvut.cz
Neděle Únor 24 11:28:57 CET 2013


Ahoj,

Po započtení Vašich návrhů na akce, kterých se může FSE účastnit, a po
filtraci připadají v úvahu tyto akce: (Pozor, není to definitivní plán akcí,
je to seznam možností!)


6.3.

iKariéra ČVUT

Praha - FS


30.3.

IV. Mogul testovací RZ Žiželice

Žiželice


7.-10.3

Motocykl

Praha, Výstaviště


4.-8.4.

Autosalon Brno

Brno, BVV


23.-25.4.

For Weld

Praha


30.4.

Majáles Praha

Praha, Stromovka


16.-18.4.

Microwave and Radio Electronics Week 2013

Pardubice


19.-21.4.

Mobil Salon

České Budějovice


4.-5.4.

Motorsport Expo

Brno, BVV


18.-19.5.

300 zatáček Gustava Havla

Hořice


5.5.

Felfest

	

9.-10.5.

Multidisciplinary Academic Conference on Transport, Logistics and
Information Technology 

Praha


12.5.

Prague Maraton

Praha


7.6-9.6

Autosalon Louny

Louny, Výstaviště


20.6.

DOD Fabory

Praha 10


8.6-9.6.

Rallyshow Hradec Králové

Hradec Králové

 

Absence motoru je tedy problém pouze u Testovací RZ v Žiželicích, 300
Zatáček GH, Rallyshow HK a případně Pražského maratonu. V červenci se
žádných akcí účastnit nejspíš nebudeme, v srpnu jsou soutěže a v září je již
možné jezdit s FSE.02. Na statických výstavách může formule dobře
reprezentovat i bez motoru.

 

Podle mě je tedy nejjednodušší z tohoto boje s Freeairem utéct a moci se
soustředit na vývoj a stavbu FSE.02. Bude Vás to asi štvát, odrbal Vás a Vy
si to máte nechat líbit, říkáte si? Ano, patří to ke zkušenostem, a s
největší pravděpodobností se nám to všem stane v životě ještě několikrát
(doufám že ne u formule ;) ). Myslím si podobně jako p. Hlinovský a H.
Bauer, že nejlepší bude to rychle ukončit, a jít dál.

 

Jakub Prokeš

 

From: Fse [mailto:fse-bounces na fel.cvut.cz] On Behalf Of Honza Bauer
Sent: Saturday, February 23, 2013 3:48 PM
To: fse na fel.cvut.cz
Subject: Re: [FSE] Motor a měnič formule ?

 

Dobre odpoledne,
musim souhlasit s Vitou, take se obavam, ze situace dospela do stadia, ze
kteroho uz neni cesty zpet.

Ad. Ryzek: Nemyslim si, ze po tech vymenach nazoru mezi Guicem, Chvatalem se
s Vami bude chtit nekdo bavit nad mineralkou o tom kam chce motor strcit.
Nebo bude zvedavej na vase pochlebovani o slozitosti vyvoje. Rozhodne ale
neberte pana Guice do dilny. Vemte ho do nejake neutralni mistnosti.

Ad. Pech Pokud jeste stale hodlate posilat ten vyhruzny mail, opravte prosim
tajemnika katedry na tajemnika FS.

Rozhodne doporucuju na jednani nechodit s horkou hlavou a z jednani udelat
PISEMNY zapis, kde bude uvedeno, kdy byl pritomen a ktery obe strany na
konci jednani odsouhlasi a podepisou. V pripade ze p. Guic bude chtit motor
zpet, mejte pripraveny predavaci protokol, kde bude jasne uvedeno, co mu
vracite a, ze si je vedom, ze prebira motor, kde jste namontovali dalsi
teplotni cidlo a zalili kanaly epoxidem + pripadne dalsi zmeny. Doporucuji
motor a menic take vyfotit, pokud se na motoru nekde nachazi nejake
poskozeni at uz provozem nebo rozebiranim, take zdokumentovat. (Kdyz jsem si
kupoval auto, tak jsem v predavacim protokolu podepisoval i hloubku vzorku
na pneumatikach a to stalo jenom 15 tis.).

Zvazte jak moc jste ochotni jit do sporu. Muzete Guicovi vyhrozovat
fakultou, v pripade, ze fakulta bude ochotna se tim zabyvat. Osobne bych
rekl, ze 80tis. je pod rozlisovaci schopnosti tajemniku fakult.

Nevim co jste komu kdy slibili, jaka vsechna mereni na motoru provedete
apod. Nejsem si napr. jisty jak byla navazana diplomka Vojty Cecha na
spolupraci s FreeAir. Vim, ze ale prvotni jednani probihala u nas v
kancelari a tam se sliboval model motoru, mozna i FEM. Pokud i toto ma Guic
spojeno s formuli, tak jsme to opravdu nesplnili.

Uvedomte si, ze vy firmu FreeAir a nebo nejakou jinou asi moc negativni
reklamou Vy moc neposkodite, protoze ma specificky okruh zakazniku. Zatim co
u nich, nevite kde ma kdo zname a kam az vas muze pomluvit on. Zatim mate
podporu vedeni FEL, ale pokud budou nejake problemy, tak vas Ripka klidne
hodi pres palubu, protoze i on se potrebuje chlubit a ne vysvetlovat proc se
nekde pereme o motor.

Berte tuto spolupraci jako pouceni pro priste. Proste se nezdarila, nebyla
podlozena papiry, takze si nyni obe strany vzajemne vytykaji co nesplnily,
ale zadna nemuze presne dokazat, ze to tak bylo. Proto pro priste kdyz
nekomu neco slibite, piste si zapisy ze vzajemnych schuzek a podepisujte je.
Stejne tak mely vzniknout zapisy z onech mereni menice a pohonu, ktere mely
byt podepsany. Na jakou koliv kravinu, kterou od sponzora dostanete
sepisujte predavaci protokol, kde bude jasne uvedeno, jestli to je zapujcka,
dar, nakup apod....

Osobne tuto administrativu povazuji take za zbytecnou, ale kdyz jsme loni
meli kontrolu na grant, tak je vubec nezajimalo jestli mi chodi simulace,
nebo jestli jsem udelal opravdu to co jsme slibili. Namisto toho sli po
vykazech odpracovanych hodin, zapisech z kontrolnich dnu a fakturach za
nakupy:-(

Ale hlavne to rozseknete rychle a posunte se dal...

S pozdravem H. Bauer

Dne 23.2.2013 12:48, Vít Hlinovský napsal(a):

Zdravím,

Je mi z toho docela smutno, ale celá věc s motorem a měničem se dostala asi
tak daleko, že není cesty zpět.

Snažím se přemýšlet jak dál, ale moc cest není. Proto nadhodím několik bodů
jako námět pro další postup.

.         Naším jednání dáváme pocit pánům, že jejich motor nutně
potřebujeme a nemáme jiné řešení, toho se oni snaží využít.

.         V současné době řešíme co formulí č. 1  a model č.2 pro letošní
rok stagnuje, nebo tříštíte úsilí na více akcích.

.         Pro zajištění financí letošního roku je zapotřebí především
vytvořit perfektní zprávu pro PRE (400.000,-Kč) a na to bude navazovat další
spolupráce a finance v následujících letech.

.         Je zapotřebí si říci jak nutně potřebujeme nyní provozuschopnou
formuli č.1. Do pondělka prosím dejte dohromady akce FSE pro tento rok, než
bude hotova formule č.2.

.         V příštích týdnech a měsících je lepší omluva pro sponzory (jedná
se především o Škoda, PRE, CAT, ...)  než tahanice s p. Guičem a spol.

Tyto nesetříděné myšlenky jsem dal jen tak na papír s cílem příští týden
ukončit jednání s panem Guičem.

Vrátit mu motor i měnič, nutno sepsat protokol o předání a převzetí (nutné
!), s tím, že měnič nikdy neplnil požadavky v objednávce. Jestliže se bude
vzpouzet, tak ať předvede jak jejich měnič za 80.000,- je funkční (poslední
návštěva z léta 2012 skončila fiaskem). Předávací protokol z jejich strany
není, takže ani záruční doba nezapočala.   Uplatnění reklamace bych
přenechal na fakultě, má jiné nástroje a možnosti než nějaká skupina
studentů FSE (myšlenka p. Guiče).

Jednat s Guičem klidně ale věcně, spolupráce se nezdařila a zapotřebí ji
ukončit a v činnosti jít dále.

V pondělí je zapotřebí se sejít a dojednat jednotný postup, do nové dílny
p.Guiče nebrat ani se o ni nezmiňovat, spojit se s tajemníkem na FS -
Tichánkem a nastínit jim další postup.

Vím, že jsou to nadhozené nesetříděné jednotlivé myšlenky, ale je zapotřebí
se posunout dále.

 

S pozdravem Vít Hlinovský  






_______________________________________________
Fse mailing list
Fse na fel.cvut.cz
https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse

 

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130224/e30ce8ca/attachment-0002.htm>


More information about the Fse mailing list