[FSE] design formule
Jakub Prokeš
jakub.prokes na fs.cvut.cz
Neděle Leden 13 11:46:32 CET 2013
Ahoj,
Jsem rád, že se Vám daří držet komunikaci na slušné úrovni. Chvíli to vypadalo, že se rozhoří flame, ale zvládli jste to. Tomáš vidí věc ze svého pohledu, a jak sám přiznává, v konstrukci se nevyzná. Stejně jsou na tom konstruktéři s marketingem. Fakt je, že je potřeba najít společnou řeč, a to půjde nejlépe tak, když se budete snažit vzájemně pochopit druhou stranu, a respektovat její názory – to se Vám dle mého pozorování zatím daří. Věřím, že když designér bude znát názor konstrukce, funkční požadavky na karoserii, dokáže spojit funkční požadavky s estetikou - jak píše Ondra.
Mimochodem všichni, kdo doposud dělali design spalovací formule měli k designu blízko, i když studovali na FS, nebyli to „čistokrevní“ konstruktéři. Co se týče hmotnosti kapotáže, přesný údaje Vám poví Filip, jen tak zhruba vím, že hlavní část váží kolem 1,5kg a čumák snad pod kilo.
Jakub Prokeš
From: Fse [mailto:fse-bounces na fel.cvut.cz] On Behalf Of Ondra Fric
Sent: Sunday, January 13, 2013 10:54 AM
To: nohejjak na gmail.com
Cc: Formula
Subject: Re: [FSE] design formule
Hele Jirko, dobrá idea, jen z pohledu proporcí mi přijde trochu nevyvážené. Mám návrh....zkuste do konfery všichni, co budete mít dobrý nápad nějakou tu skicu poslat - postupně v nich půjde chytit inspiraci a základní idea by se tak dala vytřídit - na základě toho by se designérovi značně usandnili první kroky
Ondra
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ondřej Fric
CTU CarTech Electric - Formula student electric racing team
Czech Technical University in Prague
icq#: 394-760-523
tel: +420 775 396 531
---------- Původní zpráva ----------
Od: Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com>
Datum: 13. 1. 2013
Předmět: Re: [FSE] design formule
Hele dobry, mam napad, co cumak trochu zprisnit a tolik nekosit pri pohledu z boku? Co ta linie uprostred cumaku, nesla by uplne vyhpdit? A take pri pohledu zeshora, linie cumaku aby navazovaly na hrany (linie) sestiuhelniku kolem jezdce. Take bych zrusil spicku na uplnem cumaku formule (pluh) a udelal tam rovinu nebo neco zajimavejsiho.
Co myslis, blbost? :-)
Jinak z pudorysu huste, trochu to vycesat a bylo by to krutoprisny... .
Jo a v posledni dobe jsem videl video o designu v Aston Martinu, co daval na svoji zed Jakub Prokes a byla tam zajimava vec o dokonalych proporcich, ktere lidi podvedome vnimaji a pri jejich dosazeni takove vyrobky vyhledavaji. Mrkni na to, pokud te to zajima. ;-)
Kuba
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
CTU CarTech Electric, ACP group
Czech Technical University in Prague
www.cartech.cvut.cz/electric
Dne 13.1.2013 2:50, Jiří Holeček napsal(a):
Ahoj,
měl jsem chvíli času a tak mě v souvislosti s diskuzí ohledně designu napadlo dát na papír svoji představu. Udělal jsem to jen tak v rychlosti a hodně zjednodušeně. Předem se omlouvám jestli to někoho urazí, dlouho jsem nedržel tužku v ruce :-) Jinak jsem to zkusil udělat v catii jen pomocí základních ploch. Kdyby se vám to zamlouvalo, přidal bych tam ještě prolisy a další detaily. Také jsem přemýšlel o kapotě na zadek, jenom něco jednoduchého a lehce odjímatelného.
_______________________________________________
Fse mailing list
Fse na fel.cvut.cz
https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
=
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130113/6ce802a2/attachment-0002.htm>
More information about the Fse
mailing list