[FSE] Motor + regulátor

Zdeněk Houf houfzden na fel.cvut.cz
Pátek Duben 1 19:15:13 CEST 2011


Ahoj, 
na webu fse se objevila šablona pro ESF. Prosím všechny, aby se na ni do středy podívali a ve středu podiskutujeme co a jak. Je toho tam hodně!
Zdeněk
On 1.4.2011, at 12:52, Jan Bradna wrote:

> Ahoj,
> měl jsem před chvilkou telefonát s panem Guičem a jsme domluveni, že se příští týden sejdeme a probereme naše otázky.
> Předpokládám, že schůzka proběhne v úterý, termín ještě upřesním. Rozhovor byl velmi konstruktivní.
> 
> S pozdravem
> Honza
> 
> On 01/04/2011 10:08, Ondra Fric wrote:
>> Ahoj,
>> 
>> tak to je moc dobrá zpráva. Při použití mnou vytypované planetové převodovky by otáčky klesly ke 3000/min, protože ta má převodový poměr 3. Potřebuji od vás ale znát nějaká čísla k rozpočtu, abych věděl, zda si jí můžeme dovolit. Prozatím jsem s rozpočtem mechanické části okolo 100 000 Kč.
>> 
>> Ondra
>> 
>> 
>>> ------------ Původní zpráva ------------
>>> Od: Zdeněk Houf<houfzden na fel.cvut.cz>
>>> Předmět: Re: [FSE] Motor + regulátor
>>> Datum: 01.4.2011 09:43:53
>>> ----------------------------------------
>>> Ahoj,
>>> no konečně dobré zprávy! Co se týká zatěžování, tak v H26 máme zdroj (0 – 250 V,
>>> 400 A) kterým by sel měnič (motor) napájet. Pro základní vyzkoušení by se dal
>>> použít dynamometr, na tom samém místě (max 3000 ot/min, 100 kW). Začal bych
>>> zkoušet v malých otáčkách, ať se odladí chyby při malém zatížení a pak při
>>> velkém, až budou baterky.
>>> Zdeněk
>>> 
>>> On 29.3.2011, at 21:43, Ondra Fric wrote:
>>> 
>>>> Ahoj,
>>>> 
>>>> dnes jsem mluvil s panem Guičem, prý měli nějaký menší problém s motorem, ale
>>> ten už by měl být vyřešen. Dále se jim prý povedlo odstranit vypadávání softwáru
>>> slabšího měniče, laděním na slabších motorech. Na našem motoru toto zatím není
>>> možné zkoušet, ale snad by to mělo také fungovat, neboť pan Guič ani
>>> regulátoráři nemají dostatečně silné baterky, aby mohl motor běžet na plno -
>>> tedy čím dříve je budeme mít my, tím dříve ho bude možné zatížit. Až bude jasné
>>> kdy by mohly baterky být, tak bych zkusil domluvit měření na motorovém
>>> dynamometru na Julisce.
>>>> Mám vás informovat, že problém se shozením máster switche a odpojení baterek
>>> už se řeší a snad by mělo být řešení implementováno do měniče.
>>>> Takže snad konečně nějaké dobré zprávy:-)
>>>> 
>>>> Ondra
>>>> 
>>>> 
>>> --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>>> Ondřej Fric
>>>> CTU CarTech Electric - Formula student electric racing team
>>>> Czech Technical University in Prague
>>>> icq#:  394-760-523
>>>> tel:     +420 775 396 531
>>>> _______________________________________________
>>>> Fse mailing list
>>>> Fse na fel.cvut.cz
>>>> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>>> 
>>> 
>>> 
>> --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>> Ondřej Fric
>> CTU CarTech Electric - Formula student electric racing team
>> Czech Technical University in Prague
>> icq#:  394-760-523
>> tel:     +420 775 396 531
>> _______________________________________________
>> Fse mailing list
>> Fse na fel.cvut.cz
>> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
> 
> -- 
> Ing. Jan Bradna
> Czech Technical University in Prague,
> Faculty of Electrical Engineering,
> Department of Electric Drives and Traction.
> Technicka 2, 16627 Prague, Czech Republic
> tel. +420 224 352 341
> mob. +420 607 579 170
> fax: +420 233 339 972
> bradnaj na fel.cvut.cz
> 
> _______________________________________________
> Fse mailing list
> Fse na fel.cvut.cz
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse




More information about the Fse mailing list