[FSE] Další práce

Zdenek Houf houfzden na fel.cvut.cz
Pondělí Říjen 10 21:37:16 CEST 2011


Formule je ve Zlíně do pátku.
Zdeněk

Ing. Zdeněk Houf
CTU CarTech Electric
Team Captain
www.cartech.cvut.cz
tel: +420 22435 2341, +420 720 672 328
ICQ: 243288640
Skype: fkyfkyfky

„Půjdeš pomalu, neštěstí Tě dohoní – půjdeš rychle, dohoníš neštěstí.“

On 10.10.2011, at 21:17, nohejjak na fel.cvut.cz wrote:

> Ahoj,
> 
> jen pro zajímavost. Baterky možná jsou naddimenzované, řekněme 10%. Ale na druhou stranu máme totálně poddimenzované řešení chlazení při balancování článků. Takže zatím nabíjíme bez balancování a může tak být využíváno přibližně kolem 80% procent energie. A to je dost optimistický odhad.
> 
> V současnosti pracuji na tom, abych články srovnal a byly napěťově stejné. Vyžaduje to ale další úpravy, na kterých snad ve čtvrtek budu moct dělat. No a také to s sebou nese další nepříjemnost, a sice že bych potřeboval vyhodit baterku ven a na žebra nalepit nějaké pěkné profily, nejlépe teplovodivou vrstvou, nebo oboustranně lepící termopáskou (nemáte nějakou v dílně?).
> 
> To k současnému stavu za baterku.
> 
> PS: uploadujte fotky na FTP
> 
> 
> Kuba
> 
> ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
> CTU CarTech Electric
> Czech Technical University in Prague
> 
> 
> Cituji Ondra Fric <fricik na seznam.cz>:
> 
>> Ahoj,
>> 
>> asi všichni víte, jak na tom momentálně jsme. Stále máme problémy s regulací motoru. Takže všichni kdo na tomto nemůžete pomoci, zkuste si zanalyzovat svoji práci a objevit v ní nedostatky - případně i jejich řešení pro další auto.
>> 
>> Asi chápete, že nemá cenu stavět další auto, dokud nám první nejezdí, ale zároveň je nutné, abychom se nezastavili na místě.
>> 
>> Já jsem převedl všechny své výpočty z excelu do simulinku a objevil jsem si tam vcelku podstatnou chybku. Díky bohu se ve velké míře vyrušila s odhadovanou vyšší účiností v motoru a regulátoru než ve skutečnosti je, ale i přesto máme větší baterky než je potřeba o cca 10%...tedy pokud by jelo auto srovnatelně s FS.02.
>> 
>> Tím říkám, že by bylo fajn, kdyby se každý zamyslel nad tím, co by šlo udělat lépe a jak.
>> 
>> Ondra
>> --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>> Ondřej Fric
>> CTU CarTech Electric - Formula student electric racing team
>> Czech Technical University in Prague
>> icq#:  394-760-523
>> tel:     +420 775 396 531
>> _______________________________________________
>> Fse mailing list
>> Fse na fel.cvut.cz
>> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>> 
> 
> 
> 
> _______________________________________________
> Fse mailing list
> Fse na fel.cvut.cz
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse




More information about the Fse mailing list