[FSE] Další práce
nohejjak na fel.cvut.cz
nohejjak na fel.cvut.cz
Úterý Říjen 11 12:08:33 CEST 2011
OK, tím se to odročuje... .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
CTU CarTech Electric
Czech Technical University in Prague
Cituji Zdenek Houf <houfzden na fel.cvut.cz>:
> Formule je ve Zlíně do pátku.
> Zdeněk
>
> Ing. Zdeněk Houf
> CTU CarTech Electric
> Team Captain
> www.cartech.cvut.cz
> tel: +420 22435 2341, +420 720 672 328
> ICQ: 243288640
> Skype: fkyfkyfky
>
> „Půjdeš pomalu, neštěstí Tě dohoní – půjdeš rychle, dohoníš neštěstí.“
>
> On 10.10.2011, at 21:17, nohejjak na fel.cvut.cz wrote:
>
>> Ahoj,
>>
>> jen pro zajímavost. Baterky možná jsou naddimenzované, řekněme 10%.
>> Ale na druhou stranu máme totálně poddimenzované řešení chlazení
>> při balancování článků. Takže zatím nabíjíme bez balancování a může
>> tak být využíváno přibližně kolem 80% procent energie. A to je dost
>> optimistický odhad.
>>
>> V současnosti pracuji na tom, abych články srovnal a byly napěťově
>> stejné. Vyžaduje to ale další úpravy, na kterých snad ve čtvrtek
>> budu moct dělat. No a také to s sebou nese další nepříjemnost, a
>> sice že bych potřeboval vyhodit baterku ven a na žebra nalepit
>> nějaké pěkné profily, nejlépe teplovodivou vrstvou, nebo
>> oboustranně lepící termopáskou (nemáte nějakou v dílně?).
>>
>> To k současnému stavu za baterku.
>>
>> PS: uploadujte fotky na FTP
>>
>>
>> Kuba
>>
>> ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
>> CTU CarTech Electric
>> Czech Technical University in Prague
>>
>>
>> Cituji Ondra Fric <fricik na seznam.cz>:
>>
>>> Ahoj,
>>>
>>> asi všichni víte, jak na tom momentálně jsme. Stále máme problémy
>>> s regulací motoru. Takže všichni kdo na tomto nemůžete pomoci,
>>> zkuste si zanalyzovat svoji práci a objevit v ní nedostatky -
>>> případně i jejich řešení pro další auto.
>>>
>>> Asi chápete, že nemá cenu stavět další auto, dokud nám první
>>> nejezdí, ale zároveň je nutné, abychom se nezastavili na místě.
>>>
>>> Já jsem převedl všechny své výpočty z excelu do simulinku a
>>> objevil jsem si tam vcelku podstatnou chybku. Díky bohu se ve
>>> velké míře vyrušila s odhadovanou vyšší účiností v motoru a
>>> regulátoru než ve skutečnosti je, ale i přesto máme větší baterky
>>> než je potřeba o cca 10%...tedy pokud by jelo auto srovnatelně s
>>> FS.02.
>>>
>>> Tím říkám, že by bylo fajn, kdyby se každý zamyslel nad tím, co by
>>> šlo udělat lépe a jak.
>>>
>>> Ondra
>>> --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>> Ondřej Fric
>>> CTU CarTech Electric - Formula student electric racing team
>>> Czech Technical University in Prague
>>> icq#: 394-760-523
>>> tel: +420 775 396 531
>>> _______________________________________________
>>> Fse mailing list
>>> Fse na fel.cvut.cz
>>> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>>>
>>
>>
>>
>> _______________________________________________
>> Fse mailing list
>> Fse na fel.cvut.cz
>> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>
>
More information about the Fse
mailing list