[FSE] rozpočet fse 2013

Ondra Fric fricik na seznam.cz
Sobota Srpen 4 11:39:15 CEST 2012


Ahoj,

jenom přidám názor bývalého konstruktéra;-) Prosím o vaše vyjádření, zejména kapitánů.

Netuším, co se zde mluví o monokoku ve spojení s FS.03/04, když se jedná o trubkový prostorový rám pokrytý krycími panely - možná by se tomu díky podlaze dalo říkat hybridní rám, ale určitě ne monokok.

O nevyhovujícím rámu si myslím své...baterky budou z velkého pod osou kola i v aktuální konfiguaci čumáku - zadní část se musí logicky přeřezat a upravit na elektrický pohon - to dá dost práce, ale asi tak 25 % toho, co stavba celého auta. Problém by byl asi u nového auta hlavně s výrobou nových těhlic atp., kde trvá dlouho než se výroba na CNC vůbec domluví.

Není vhodné tlačit baterky pod jezdce, protože potom by jezdec musel sedět vzaději, jinak by bylo špatné rozložení hmotnosti - moc na předku - a to by znamenalo kompletně novou koncepci - podle mě i docela hloupou. Baterky po stranách jezdce má cenu umisťovat pouze s monokokem, jinak je musí chánit sekundární side impact structure a ta by byla moc těžká.

Polud se akumulátory srovanají rozumě, tak nahoru polezou pouze lehčí části jako BMS, regulátory atp.

Ondra

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Miroslav Rýzek <miroslav.ryzek na gmail.com>
> Předmět: Re: [FSE] rozpočet fse 2013
> Datum: 04.8.2012 01:19:02
> ----------------------------------------
> Dalsia vec (naposledy vam zasahujem do vasej internej komunikacie, neboj
> dominik), spravit celu formulu od zakladu - ram, brzdy, podvozok,.........
> Pozrite sa kolko ludi robilo spalovacku formulu a kolko ludi je u nas.
> Teraz si k tomu este dajte fakt ze polovica ludi co tu teraz je po sezone
> odidu lebo koncia a niektori ostatni sa na to s proste vykaslu a nechaju
> ostatnych vo stichu. a spoliehat sa ze na buduci rok budu novi ludia to by
> som teda nerobil. a vysledok teda - KTO TO CELE VYROBI??? My budeme mat
> vazne az privela roboty iba s prerabkou FSC04 na elektro. O stavbe novej
> formule od zakladu by som zacal uvazovat az sa potvrdi (ako tomas teraz
> poslal mail) ze je absolutne nevyhovujuci ram. Dohoda so spalovakmi proste
> je, berte to kludne ako fakt na ktory sa mozme spolahnut. Ak sa nemozme
> spolahnut na vlastny tym tak potom uz na nikoho no nie? A keby este chceme
> vyvinut este vlastny BMS system, ja by som bol zase na nejaku dobu mimo.....
> 
> Inak Jakub vrele diki, nebyt teba tak niektori clenovia timu tu budu
> "interne" pracovat na niecom co by sa malo riesit podla mna kludne verejne
> (este k tomu myslim ze tie BMS sa konkretne tykaju aj mna). Potom ked uz by
> to bolo "interne" spravene, tak sa to zverejni ako hotova vec a ludia ktori
> radi robia "interne" sa potom budu cudovat a nervovat preco s tym verejnost
> = ostatni clenovia toho isteho timu nesuhlasia alebo maju nejake namietky.
> 
> Tymto sa nechcem niekoho velmi dotknut ziadneho clena timu, len sa snazim
> veci dostat na spravnu cestu !!!
> 
> Miro
> 
> 2012/8/4 Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com>
> 
> > **
> > Omlouvam se Dominiku, mel jsi rovnou rici, co myslis slovem interni.
> >
> >
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> > Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
> > CTU CarTech Electric, ACP group
> > Czech Technical University in Praguewww.cartech.cvut.cz/electric
> >
> >
> > Dne 03.08.2012 22:10, Dominik Macko napsal(a):
> >
> > Poslal som to pár ľudom, s ktorými som sa pár dní pred tým bavil a
> > pomáhali mi určovať sumy ! O 350 tis aj o zadku spalovacej viem.
> > Išlo mi o to, aby si to pozreli a aby som to uviedol na pravú mieru, *až
> > potom* som sa to chystal* zverejniť!* Chcel som predísť, desiatkam
> > emailov, ktoré by vznikli v konfere a nič neriešili.
> >
> > Dominik Macko
> > CTU CarTech Electric
> > Czech Technical University in Prague http://www.cartech.cvut.cz/
> > Mob. (+420) 605 446 825
> >
> > new e-mail: macko.domi na gmail.com
> >
> > Dňa 3. 8. 2012 21:15 Jakub Nohejl wrote / napísal(a):
> >
> > Ahoj, ja se snazim naopak o maximalni informovanost, vzdyt to posilam do
> > kopie do ruznych skupin, vsak i diky tomu ses o tom preze me ted dozvedel.
> > .) Prece ti to preposilam a spis to beru s s usmevem, tyhle trenice moc
> > neres, to by ses akorat zbytecne rozcilval a neresil nic jinyho, ver mi ;)
> >
> > K 350 tis. spalovaku - problem bude, ze zapis ani pisemne stvrzeni nikde
> > neni (pokud ano, tak mne opravte). A proto bych z rozpoctu vyhodil neco o
> > sponzoringu baterii - jednak setris tymu kdyz bys ty penize mel mit a taky
> > to zas jiste spadne za ukol nekomu, kdo to nebude dusledne hledat jako
> > sponzoring, kdyz ACP sam osobne pro formuli zajistovat nema potrebu.
> >
> >
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> > Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
> > CTU CarTech Electric, ACP group
> > Czech Technical University in Praguewww.cartech.cvut.cz/electric
> >
> >
> > Dne 03.08.2012 21:03, Miroslav Rýzek napsal(a):
> >
> > pocuj, neviem o com sa vlastne vy tam tajne dohadujete (je mi jasne ze
> > dominik sa snazi to tajne spravit aby o tom vedelo co najmenej ludi, aj ked
> > nechapem preco mna vyclenuje z kolektivu kedze na bud. rok kedze zdenda asi
> > odchadza bude sef timu ja a peto suchacek....)
> >
> >  Ak by ste to teda riesili aj so mnou tak by ste sa dozvedeli ze
> > spalovaci tento rok dostali 350 tisic z NASICH financii s tym ze suhlasili,
> > ze nam na bud. rok daju ich formulu aby sa urezal zadok a spravil sa tam
> > elektro-pohon.
> >
> > 2012/8/3 Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com>
> >
> >>
> >>
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> >> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
> >> CTU CarTech Electric, ACP group
> >> Czech Technical University in Praguewww.cartech.cvut.cz/electric
> >>
> >>
> >>
> >>  -------- Původní zpráva --------  Předmět: rozpočet fse 2013  Datum: Thu,
> >> 02 Aug 2012 20:39:32 +0200  Od: Dominik Macko
> <mackodom na fel.cvut.cz><mackodom na fel.cvut.cz>  Společnost:
> >> ČVUT v Praze - FEL  Komu: Zdeněk Houf
> <houfzden na fel.cvut.cz><houfzden na fel.cvut.cz>,
> >> Ondra Fric <fricik na seznam.cz> <fricik na seznam.cz>, nohejjak na fel.cvut.cz,
> >> hawk na cmn.cz
> >>
> >> Ahoj, posielam rozpočet. Čakám od vás, že vyjadríte svoj názor či sú tie
> >> ceny správne alebo nie. Je to interný materiál, tak prosím nešíriť ďalej.
> >> Po odsúhlasení ho predložíme p.Tichánkovi.
> >>
> >> --
> >> Dominik Macko
> >> CTU CarTech Electric
> >> Czech Technical University in Praguehttp://www.cartech.cvut.cz/
> >> Mob. (+420) 605 446 825
> >>
> >> new e-mail: macko.domi na gmail.com
> >>
> >>
> >
> >
> > _______________________________________________
> > Fse mailing
> listFse na fel.cvut.czhttps://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
> >
> >
> >
> > _______________________________________________
> > Fse mailing list
> > Fse na fel.cvut.cz
> > https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
> >
> >
> 
> 
> 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ondřej Fric
CTU CarTech Electric - Formula student electric racing team
Czech Technical University in Prague
icq#:  394-760-523
tel:     +420 775 396 531



More information about the Fse mailing list