[FSE] prubeh kapacity baterie pro zobrazeni na palubnim dipleji

Jakub Nohejl nohejjak na gmail.com
Neděle Srpen 12 00:36:16 CEST 2012


No huste vy, jak to vlastne merite? Motor venku? Btw. na ty mezizavitove 
zkraty - resp. meziplechove jste prisli zrejme kdyz jste sundali rotor 
ze? Franta tedy uspesne vyrobil pripravek nasundani a opetovne upnuti 
rotoru?

Jinak ohledne toho prokladu, na to se uplne vy*er, to nema absolutne 
smysl. Ta charakteristika je priblizna, mozna +-5%, takze to vubec neres 
a pocitej jednoduse nejblizsi hodnotou a cau.

Jo a diky za zpravu, nebyl jsem, psal jsem ti ze jsem se taky tesil, ze 
se dozvim nejake novinky a tys je napsal, supr, dik. :)


Kuba

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
CTU CarTech Electric, ACP group
Czech Technical University in Prague
www.cartech.cvut.cz/electric


Dne 11.08.2012 23:24, Miroslav Rýzek napsal(a):
> Ahoj, ja tam ked tak hodim celu tu tabulku a ak bude hodnota medzi
> nejakymi dvomi bodmi z tabulky, tak tie dva body prelozim priamkou a
> vypocitam presnu hodnotu... ono menic by to asi zvladol, on dokaze
> robit este vela veci na pozadi popri rideni....
> tak Diki, neskur sa na to podivam, teraz uz zase chvilku riesim menic.
> dnes sme spickovo namerali 88%ucinnost, priblizne 2kW konstantne
> topime v plechoch, ktere kokot guic obrusil flexu, takze vznikli
> medzizavitove skraty. nepamatam si ci si tu vcera byl, tak pre istotu
> pisem... :)
>
>
>
>
> 2012/8/11 Jakub Nohejl<nohejjak na gmail.com>:
>    
>> Ahoj Miro,
>>
>> omlouvam se, ze to posilam az ted, ale drive jsem se na to podivat nestihl,
>> takze az ted jsem to nahazel do excelu ktery je v priloze. Vymyslel jsem si
>> funkci, ktera priblizne aproximuje napeti nasi baterie behem vybijeni ve
>> formuli, nicmene tobe bude asi stacit pouze pouzit prvni a posledni
>> sloupecek dat. Navrhuji ze bys mohl na displej vypisovat kapacitu podle
>> hodnoty napeti, kterou ti posle BMS po CANu. Prave zbyvajici kapacita
>> baterie prirazena k napeti je uvedena v poslednim sloupci.
>>
>> Jinak urcite se ptas k cemu bude dobre, kdyz budes pouzivat prave napeti
>> poslane pres CAN z BMS :) No protoze je potreba kapacitu urcovat se
>> spozdenim, resp. prumerovanim za urcity cas, treba 5 sekund (ac se to nezda,
>> napeti baterie pri zatezi ruzne kolisa, podle slapani na plyn). Bez toho by
>> procenta na volantu hloupe kolisala, nehlede na to, ze kdybys to napeti
>> meril sam a mel delat jeho prumerovani, jeste by sis zbytecne znarocnoval
>> cely uz tak slozity kod z hlediska vypocetni narocnosti. Pouziti napeti z
>> BMS to tedy elegantne resi a je to zaroven i systemove cistsi reseni.
>>
>>
>> Kdybych mohl nejak pomoct, urcite napis.
>>
>> Zatim ahoj,
>> Kuba
>>
>> --
>> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
>> CTU CarTech Electric, ACP group
>> Czech Technical University in Prague
>> www.cartech.cvut.cz/electric
>>
>>      



More information about the Fse mailing list