[FSE] prubeh kapacity baterie pro zobrazeni na palubnim dipleji
Jakub Nohejl
nohejjak na gmail.com
Neděle Srpen 12 11:46:56 CEST 2012
A jaka je nyni magneticka indukce motoru? Resp. jake je indukovane
napeti, kolikrat je vetsi? Napadlo me - co motor trochu, samozrejme
rizene kdyz nyni vime teploty, demagnetizovat a snizit tak indukovane
napeti a navysit otacky. Za cenu snizeni momentu... Co si o tom myslite?
Predchozi rotor byl takto "vylepsen".
Kuba
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
CTU CarTech Electric, ACP group
Czech Technical University in Prague
www.cartech.cvut.cz/electric
Dne 12.08.2012 10:14, petr suchacek napsal(a):
> Ahoj,
> přesně tak, franta udělal přípravky a na vrtačce stojanové jsme to
> stáhli. Mrkli jsme co všechno je špatně, že i to jeho debilní teplotní
> čidlo nám spíše měří teplotu vody než vinutí. Dali jsme 4 vlastní
> teplotní čidla přímo na plechy a motor zase složili. Když na guičovém
> teplotním čidlu máme 70 stupnu, uvnitř motoru na vinutí a těch
> plechoch je kolem 150 stupnu!!!!!!!!!! - ustalena teplota teměř.
> S novým pláštěm dosahujeme max 3900 otáček = asi jen 40 km/h, takže
> ted řešíme změnu převodového poměru.
> Potřebujeme poradit, kde seženeme menší rozetu a větší pastorek. -
> Nejspíš nechat si na zakázku vyřezat, ptz nemužu nikde v obchodech
> najít rozměry, které potřebujeme.
>
>
> Petr Sucháček
> CTU CarTech Electric
>
> www.cartech.cvut.cz
> tel: +420 608 751 483
> ICQ: 284 371 397
>
>> ------------ Původní zpráva ------------
>> Od: Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com>
>> Předmět: Re: [FSE] prubeh kapacity baterie pro zobrazeni na palubnim
>> dipleji
>> Datum: 12.8.2012 00:38:11
>> ----------------------------------------
>> No huste vy, jak to vlastne merite? Motor venku? Btw. na ty
>> mezizavitove zkraty - resp. meziplechove jste prisli zrejme kdyz jste
>> sundali rotor ze? Franta tedy uspesne vyrobil pripravek nasundani a
>> opetovne upnuti rotoru?
>>
>> Jinak ohledne toho prokladu, na to se uplne vy*er, to nema absolutne
>> smysl. Ta charakteristika je priblizna, mozna +-5%, takze to vubec
>> neres a pocitej jednoduse nejblizsi hodnotou a cau.
>>
>> Jo a diky za zpravu, nebyl jsem, psal jsem ti ze jsem se taky tesil,
>> ze se dozvim nejake novinky a tys je napsal, supr, dik. :)
>>
>>
>> Kuba
>>
>> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>
>> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
>> CTU CarTech Electric, ACP group
>> Czech Technical University in Prague
>> www.cartech.cvut.cz/electric
>>
>>
>> Dne 11.08.2012 23:24, Miroslav Rýzek napsal(a):
>> > Ahoj, ja tam ked tak hodim celu tu tabulku a ak bude hodnota medzi
>> > nejakymi dvomi bodmi z tabulky, tak tie dva body prelozim priamkou a
>> > vypocitam presnu hodnotu... ono menic by to asi zvladol, on dokaze
>> > robit este vela veci na pozadi popri rideni....
>> > tak Diki, neskur sa na to podivam, teraz uz zase chvilku riesim menic.
>> > dnes sme spickovo namerali 88%ucinnost, priblizne 2kW konstantne
>> > topime v plechoch, ktere kokot guic obrusil flexu, takze vznikli
>> > medzizavitove skraty. nepamatam si ci si tu vcera byl, tak pre istotu
>> > pisem... :)
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > 2012/8/11 Jakub Nohejl<nohejjak na gmail.com>:
>> > >> Ahoj Miro,
>> >>
>> >> omlouvam se, ze to posilam az ted, ale drive jsem se na to podivat
>> nestihl,
>> >> takze az ted jsem to nahazel do excelu ktery je v priloze.
>> Vymyslel jsem si
>> >> funkci, ktera priblizne aproximuje napeti nasi baterie behem
>> vybijeni ve
>> >> formuli, nicmene tobe bude asi stacit pouze pouzit prvni a posledni
>> >> sloupecek dat. Navrhuji ze bys mohl na displej vypisovat kapacitu
>> podle
>> >> hodnoty napeti, kterou ti posle BMS po CANu. Prave zbyvajici kapacita
>> >> baterie prirazena k napeti je uvedena v poslednim sloupci.
>> >>
>> >> Jinak urcite se ptas k cemu bude dobre, kdyz budes pouzivat prave
>> napeti
>> >> poslane pres CAN z BMS :) No protoze je potreba kapacitu urcovat se
>> >> spozdenim, resp. prumerovanim za urcity cas, treba 5 sekund (ac se
>> to nezda,
>> >> napeti baterie pri zatezi ruzne kolisa, podle slapani na plyn).
>> Bez toho by
>> >> procenta na volantu hloupe kolisala, nehlede na to, ze kdybys to
>> napeti
>> >> meril sam a mel delat jeho prumerovani, jeste by sis zbytecne
>> znarocnoval
>> >> cely uz tak slozity kod z hlediska vypocetni narocnosti. Pouziti
>> napeti z
>> >> BMS to tedy elegantne resi a je to zaroven i systemove cistsi reseni.
>> >>
>> >>
>> >> Kdybych mohl nejak pomoct, urcite napis.
>> >>
>> >> Zatim ahoj,
>> >> Kuba
>> >>
>> >> --
>> >>
>> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>
>> >> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
>> >> CTU CarTech Electric, ACP group
>> >> Czech Technical University in Prague
>> >> www.cartech.cvut.cz/electric
>> >>
>> >> _______________________________________________
>> Fse mailing list
>> Fse na fel.cvut.cz
>> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>>
>>
>>
More information about the Fse
mailing list