[FSE] prubeh kapacity baterie pro zobrazeni na palubnim dipleji

Miroslav Rýzek miroslav.ryzek na gmail.com
Neděle Srpen 12 12:03:50 CEST 2012


nad tym ani nerozmyslaj, to by bola teraz jasna smrt motora.... Este
pred prvym testovanim s mojim regulatorom som ten motor meral a uz
vtedy boli magnety oslabnute. Takze oni mohli byt kludne od vyroby uz
lebo zlinacky menic ten motor poradne zahrit nedokazal.

2012/8/12 Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com>:
> A jaka je nyni magneticka indukce motoru? Resp. jake je indukovane napeti,
> kolikrat je vetsi? Napadlo me - co motor trochu, samozrejme rizene kdyz nyni
> vime teploty, demagnetizovat a snizit tak indukovane napeti a navysit
> otacky. Za cenu snizeni momentu... Co si o tom myslite? Predchozi rotor byl
> takto "vylepsen".
>
>
> Kuba
>
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
> CTU CarTech Electric, ACP group
> Czech Technical University in Prague
> www.cartech.cvut.cz/electric
>
>
> Dne 12.08.2012 10:14, petr suchacek napsal(a):
>>
>> Ahoj,
>> přesně tak, franta udělal přípravky a na vrtačce stojanové jsme to stáhli.
>> Mrkli jsme co všechno je špatně, že i to jeho debilní teplotní čidlo nám
>> spíše měří teplotu vody než vinutí. Dali jsme 4 vlastní teplotní čidla přímo
>> na plechy a motor zase složili. Když na guičovém teplotním čidlu máme 70
>> stupnu, uvnitř motoru na vinutí a těch plechoch je kolem 150
>> stupnu!!!!!!!!!! - ustalena teplota teměř.
>> S novým pláštěm dosahujeme max 3900 otáček = asi jen 40 km/h, takže ted
>> řešíme změnu převodového poměru.
>> Potřebujeme poradit, kde seženeme menší rozetu a větší pastorek. - Nejspíš
>> nechat si na zakázku vyřezat, ptz nemužu nikde v obchodech najít rozměry,
>> které potřebujeme.
>>
>>
>> Petr Sucháček
>> CTU CarTech Electric
>>
>> www.cartech.cvut.cz
>> tel: +420 608 751 483
>> ICQ: 284 371 397
>>
>>> ------------ Původní zpráva ------------
>>> Od: Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com>
>>> Předmět: Re: [FSE] prubeh kapacity baterie pro zobrazeni na palubnim
>>> dipleji
>>> Datum: 12.8.2012 00:38:11
>>> ----------------------------------------
>>>
>>> No huste vy, jak to vlastne merite? Motor venku? Btw. na ty mezizavitove
>>> zkraty - resp. meziplechove jste prisli zrejme kdyz jste sundali rotor ze?
>>> Franta tedy uspesne vyrobil pripravek nasundani a opetovne upnuti rotoru?
>>>
>>> Jinak ohledne toho prokladu, na to se uplne vy*er, to nema absolutne
>>> smysl. Ta charakteristika je priblizna, mozna +-5%, takze to vubec neres a
>>> pocitej jednoduse nejblizsi hodnotou a cau.
>>>
>>> Jo a diky za zpravu, nebyl jsem, psal jsem ti ze jsem se taky tesil, ze
>>> se dozvim nejake novinky a tys je napsal, supr, dik. :)
>>>
>>>
>>> Kuba
>>>
>>>
>>> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
>>> CTU CarTech Electric, ACP group
>>> Czech Technical University in Prague
>>> www.cartech.cvut.cz/electric
>>>
>>>
>>> Dne 11.08.2012 23:24, Miroslav Rýzek napsal(a):
>>> > Ahoj, ja tam ked tak hodim celu tu tabulku a ak bude hodnota medzi
>>> > nejakymi dvomi bodmi z tabulky, tak tie dva body prelozim priamkou a
>>> > vypocitam presnu hodnotu... ono menic by to asi zvladol, on dokaze
>>> > robit este vela veci na pozadi popri rideni....
>>> > tak Diki, neskur sa na to podivam, teraz uz zase chvilku riesim menic.
>>> > dnes sme spickovo namerali 88%ucinnost, priblizne 2kW konstantne
>>> > topime v plechoch, ktere kokot guic obrusil flexu, takze vznikli
>>> > medzizavitove skraty. nepamatam si ci si tu vcera byl, tak pre istotu
>>> > pisem... :)
>>> >
>>> >
>>> >
>>> >
>>> > 2012/8/11 Jakub Nohejl<nohejjak na gmail.com>:
>>> > >> Ahoj Miro,
>>> >>
>>> >> omlouvam se, ze to posilam az ted, ale drive jsem se na to podivat
>>> >> nestihl,
>>> >> takze az ted jsem to nahazel do excelu ktery je v priloze. Vymyslel
>>> >> jsem si
>>> >> funkci, ktera priblizne aproximuje napeti nasi baterie behem vybijeni
>>> >> ve
>>> >> formuli, nicmene tobe bude asi stacit pouze pouzit prvni a posledni
>>> >> sloupecek dat. Navrhuji ze bys mohl na displej vypisovat kapacitu
>>> >> podle
>>> >> hodnoty napeti, kterou ti posle BMS po CANu. Prave zbyvajici kapacita
>>> >> baterie prirazena k napeti je uvedena v poslednim sloupci.
>>> >>
>>> >> Jinak urcite se ptas k cemu bude dobre, kdyz budes pouzivat prave
>>> >> napeti
>>> >> poslane pres CAN z BMS :) No protoze je potreba kapacitu urcovat se
>>> >> spozdenim, resp. prumerovanim za urcity cas, treba 5 sekund (ac se to
>>> >> nezda,
>>> >> napeti baterie pri zatezi ruzne kolisa, podle slapani na plyn). Bez
>>> >> toho by
>>> >> procenta na volantu hloupe kolisala, nehlede na to, ze kdybys to
>>> >> napeti
>>> >> meril sam a mel delat jeho prumerovani, jeste by sis zbytecne
>>> >> znarocnoval
>>> >> cely uz tak slozity kod z hlediska vypocetni narocnosti. Pouziti
>>> >> napeti z
>>> >> BMS to tedy elegantne resi a je to zaroven i systemove cistsi reseni.
>>> >>
>>> >>
>>> >> Kdybych mohl nejak pomoct, urcite napis.
>>> >>
>>> >> Zatim ahoj,
>>> >> Kuba
>>> >>
>>> >> --
>>> >>
>>>
>>> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>> >> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
>>> >> CTU CarTech Electric, ACP group
>>> >> Czech Technical University in Prague
>>> >> www.cartech.cvut.cz/electric
>>> >>
>>> >>      _______________________________________________
>>> Fse mailing list
>>> Fse na fel.cvut.cz
>>> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>>>
>>>
>>>
> _______________________________________________
> Fse mailing list
> Fse na fel.cvut.cz
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse



More information about the Fse mailing list