[FSE] prubeh kapacity baterie pro zobrazeni na palubnim dipleji
Dominik Macko
mackodom na fel.cvut.cz
Neděle Srpen 12 15:16:33 CEST 2012
Zly nápad. O to by som sa ani nepokúšal :D
Dominik Macko
CTU CarTech Electric
Czech Technical University in Prague
http://www.cartech.cvut.cz/
Mob. (+420) 605 446 825
new e-mail: macko.domi na gmail.com
Dňa 12. 8. 2012 11:46 Jakub Nohejl wrote / napísal(a):
> A jaka je nyni magneticka indukce motoru? Resp. jake je indukovane
> napeti, kolikrat je vetsi? Napadlo me - co motor trochu, samozrejme
> rizene kdyz nyni vime teploty, demagnetizovat a snizit tak indukovane
> napeti a navysit otacky. Za cenu snizeni momentu... Co si o tom
> myslite? Predchozi rotor byl takto "vylepsen".
>
> Kuba
>
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>
> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
> CTU CarTech Electric, ACP group
> Czech Technical University in Prague
> www.cartech.cvut.cz/electric
>
>
> Dne 12.08.2012 10:14, petr suchacek napsal(a):
>> Ahoj,
>> přesně tak, franta udělal přípravky a na vrtačce stojanové jsme to
>> stáhli. Mrkli jsme co všechno je špatně, že i to jeho debilní
>> teplotní čidlo nám spíše měří teplotu vody než vinutí. Dali jsme 4
>> vlastní teplotní čidla přímo na plechy a motor zase složili. Když na
>> guičovém teplotním čidlu máme 70 stupnu, uvnitř motoru na vinutí a
>> těch plechoch je kolem 150 stupnu!!!!!!!!!! - ustalena teplota teměř.
>> S novým pláštěm dosahujeme max 3900 otáček = asi jen 40 km/h, takže
>> ted řešíme změnu převodového poměru.
>> Potřebujeme poradit, kde seženeme menší rozetu a větší pastorek. -
>> Nejspíš nechat si na zakázku vyřezat, ptz nemužu nikde v obchodech
>> najít rozměry, které potřebujeme.
>>
>>
>> Petr Sucháček
>> CTU CarTech Electric
>>
>> www.cartech.cvut.cz
>> tel: +420 608 751 483
>> ICQ: 284 371 397
>>
>>> ------------ Původní zpráva ------------
>>> Od: Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com>
>>> Předmět: Re: [FSE] prubeh kapacity baterie pro zobrazeni na palubnim
>>> dipleji
>>> Datum: 12.8.2012 00:38:11
>>> ----------------------------------------
>>> No huste vy, jak to vlastne merite? Motor venku? Btw. na ty
>>> mezizavitove zkraty - resp. meziplechove jste prisli zrejme kdyz
>>> jste sundali rotor ze? Franta tedy uspesne vyrobil pripravek
>>> nasundani a opetovne upnuti rotoru?
>>>
>>> Jinak ohledne toho prokladu, na to se uplne vy*er, to nema absolutne
>>> smysl. Ta charakteristika je priblizna, mozna +-5%, takze to vubec
>>> neres a pocitej jednoduse nejblizsi hodnotou a cau.
>>>
>>> Jo a diky za zpravu, nebyl jsem, psal jsem ti ze jsem se taky tesil,
>>> ze se dozvim nejake novinky a tys je napsal, supr, dik. :)
>>>
>>>
>>> Kuba
>>>
>>> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>>
>>> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
>>> CTU CarTech Electric, ACP group
>>> Czech Technical University in Prague
>>> www.cartech.cvut.cz/electric
>>>
>>>
>>> Dne 11.08.2012 23:24, Miroslav Rýzek napsal(a):
>>> > Ahoj, ja tam ked tak hodim celu tu tabulku a ak bude hodnota medzi
>>> > nejakymi dvomi bodmi z tabulky, tak tie dva body prelozim priamkou a
>>> > vypocitam presnu hodnotu... ono menic by to asi zvladol, on dokaze
>>> > robit este vela veci na pozadi popri rideni....
>>> > tak Diki, neskur sa na to podivam, teraz uz zase chvilku riesim
>>> menic.
>>> > dnes sme spickovo namerali 88%ucinnost, priblizne 2kW konstantne
>>> > topime v plechoch, ktere kokot guic obrusil flexu, takze vznikli
>>> > medzizavitove skraty. nepamatam si ci si tu vcera byl, tak pre istotu
>>> > pisem... :)
>>> >
>>> >
>>> >
>>> >
>>> > 2012/8/11 Jakub Nohejl<nohejjak na gmail.com>:
>>> > >> Ahoj Miro,
>>> >>
>>> >> omlouvam se, ze to posilam az ted, ale drive jsem se na to
>>> podivat nestihl,
>>> >> takze az ted jsem to nahazel do excelu ktery je v priloze.
>>> Vymyslel jsem si
>>> >> funkci, ktera priblizne aproximuje napeti nasi baterie behem
>>> vybijeni ve
>>> >> formuli, nicmene tobe bude asi stacit pouze pouzit prvni a posledni
>>> >> sloupecek dat. Navrhuji ze bys mohl na displej vypisovat kapacitu
>>> podle
>>> >> hodnoty napeti, kterou ti posle BMS po CANu. Prave zbyvajici
>>> kapacita
>>> >> baterie prirazena k napeti je uvedena v poslednim sloupci.
>>> >>
>>> >> Jinak urcite se ptas k cemu bude dobre, kdyz budes pouzivat prave
>>> napeti
>>> >> poslane pres CAN z BMS :) No protoze je potreba kapacitu urcovat se
>>> >> spozdenim, resp. prumerovanim za urcity cas, treba 5 sekund (ac
>>> se to nezda,
>>> >> napeti baterie pri zatezi ruzne kolisa, podle slapani na plyn).
>>> Bez toho by
>>> >> procenta na volantu hloupe kolisala, nehlede na to, ze kdybys to
>>> napeti
>>> >> meril sam a mel delat jeho prumerovani, jeste by sis zbytecne
>>> znarocnoval
>>> >> cely uz tak slozity kod z hlediska vypocetni narocnosti. Pouziti
>>> napeti z
>>> >> BMS to tedy elegantne resi a je to zaroven i systemove cistsi
>>> reseni.
>>> >>
>>> >>
>>> >> Kdybych mohl nejak pomoct, urcite napis.
>>> >>
>>> >> Zatim ahoj,
>>> >> Kuba
>>> >>
>>> >> --
>>> >>
>>> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>>
>>> >> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
>>> >> CTU CarTech Electric, ACP group
>>> >> Czech Technical University in Prague
>>> >> www.cartech.cvut.cz/electric
>>> >>
>>> >> _______________________________________________
>>> Fse mailing list
>>> Fse na fel.cvut.cz
>>> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>>>
>>>
>>>
> _______________________________________________
> Fse mailing list
> Fse na fel.cvut.cz
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
More information about the Fse
mailing list