[FSE] Motor - chladenie, Fwd: jen připomínka

mackodom na fel.cvut.cz mackodom na fel.cvut.cz
Úterý Srpen 14 15:25:14 CEST 2012


Toho by som sa ani trochu nebál. Kedže celý statorový paket je  
skratovaný a od jedného konca po druhý nemá ani 1 Ohm ! Mimochodom, z  
konštrukcie vyplýva, že cez stred sa neuzatvára skoro žiadny  
magnetický tok, takže straty nehrozia, navyše hliník nemá ani zdaleka  
takú permeabilitu ako statorové plechy. Takže prúžok hliniku  
3x1,5x20mm topit nebude. Btw- ale je možné vykonať nejakú povrchovú  
úpravu pre zvýšenie odporu.

Dominik


Cituji Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com>:

> Jen preposilam dobrou pripominku ke zlepseni chladeni motoru.
>
> Kuba
>
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
> CTU CarTech Electric, ACP group
> Czech Technical University in Prague
> www.cartech.cvut.cz/electric
>
>
>
> -------- Původní zpráva --------
> Předmět: 	jen připomínka
> Datum: 	Mon, 13 Aug 2012 21:58:07 +0200
> Od: 	Pavel Hrzina <hrzinap na fel.cvut.cz>
> Komu: 	Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com>
>
>
>
> Ahoj,
> sice neznám přesnou konstrukci motoru, ale pozor na vířivé proudy. Pokud
> použijete něco co bude elektricky vodivé (Hliník) a zároveň tam bude
> proměnný magnetický tok, bude to topit!
>               Pavel.
>
> ------------------------------------------
> Ok, tim padem jsem jednoznacne pro zaplneni a vyplneni prostor mezi
> stredem a plechy necim teplovodivym. Jake materialy navrhujes Dominiku?
> (napis konkretni veci pls, co se da koupit, pokud to chces udelat - neco
> vyberem)
>
> Kuba
>
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
> CTU CarTech Electric, ACP group
> Czech Technical University in Prague
> www.cartech.cvut.cz/electric






More information about the Fse mailing list