[FSE] Motor - chladenie, Fwd: jen připomínka
mackodom na fel.cvut.cz
mackodom na fel.cvut.cz
Úterý Srpen 14 15:25:14 CEST 2012
Toho by som sa ani trochu nebál. Kedže celý statorový paket je
skratovaný a od jedného konca po druhý nemá ani 1 Ohm ! Mimochodom, z
konštrukcie vyplýva, že cez stred sa neuzatvára skoro žiadny
magnetický tok, takže straty nehrozia, navyše hliník nemá ani zdaleka
takú permeabilitu ako statorové plechy. Takže prúžok hliniku
3x1,5x20mm topit nebude. Btw- ale je možné vykonať nejakú povrchovú
úpravu pre zvýšenie odporu.
Dominik
Cituji Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com>:
> Jen preposilam dobrou pripominku ke zlepseni chladeni motoru.
>
> Kuba
>
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
> CTU CarTech Electric, ACP group
> Czech Technical University in Prague
> www.cartech.cvut.cz/electric
>
>
>
> -------- Původní zpráva --------
> Předmět: jen připomínka
> Datum: Mon, 13 Aug 2012 21:58:07 +0200
> Od: Pavel Hrzina <hrzinap na fel.cvut.cz>
> Komu: Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com>
>
>
>
> Ahoj,
> sice neznám přesnou konstrukci motoru, ale pozor na vířivé proudy. Pokud
> použijete něco co bude elektricky vodivé (Hliník) a zároveň tam bude
> proměnný magnetický tok, bude to topit!
> Pavel.
>
> ------------------------------------------
> Ok, tim padem jsem jednoznacne pro zaplneni a vyplneni prostor mezi
> stredem a plechy necim teplovodivym. Jake materialy navrhujes Dominiku?
> (napis konkretni veci pls, co se da koupit, pokud to chces udelat - neco
> vyberem)
>
> Kuba
>
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
> CTU CarTech Electric, ACP group
> Czech Technical University in Prague
> www.cartech.cvut.cz/electric
More information about the Fse
mailing list