[FSE] Práce před závody
Vít Hlinovský
hlinovsk na feld.cvut.cz
Úterý Srpen 13 00:08:48 CEST 2013
Zdravím,
již dnes dopoledne začal úklid v dílně - do něj se zapojili čtyři
členové týmu, do večera docela postoupili, mrzí mne, že na závodech se
objevilo tolik lidí, ale při práci v dílně , možná že i na autě jsem
jich tolik neregistroval.
Snad po víkendu ví každý kde dělá chybu, při pozorování z povzdálí mám
problém s udržením pořádku a vztahem k věcem (zařízení), to není zadarmo
a některé částí jsou v cenách i přes 100 000,- Kč i k celému projektu
kam se nelilo 1-mega a nutná určitá zodpovědnost.
Je nutno stanovit si cíl, že formule bude tento víkend na 99.9999 % OK,
jinak ty výlety na závody jsou drahou srandou. Dnes na fakultě, koho
jsem potkal tak se ptal na výsledky, jednou se to dá umluvit vývojem,
ale podruhý již těžko.
Zkuste zamakat (na dovelenou, kdo chce něco dosáhnout není nárok), i
když auto jezdí tak při srovnání s konkurencí tak to není ono.
Navrhuji svolat na středu v 10:00 hodin schůzku a přesně určit kdo, kdy
a jak zabezpečí další krok.
Madarsko není Hradec a příprava na závod musí tomu také odpovídat!
Nemusíte čekat na středu zítra (dnes) je dílna také otevřena a práce je
dost.
Dobrou noc VH
Dne 12.8.2013 23:43, František Pech napsal(a):
> Ahoj všichni,
> soutěž v Hradci mě velmi překvapila naší neprofesionalitou a
> neschopností části týmu dodržovat alespoň základní pravidla práce v
> kolektivu.
> Nebudu komentovat pomlouvání toho, co kdo nestihl. To je velmi trapné
> a byl bych rád ušetřen příštích podobných výlevů. Také už nechci
> slyšet, kdo co na formuli "zkurvil," protože každý velmi dobře ví, co
> udělal a co neudělal, je jen na něm, zda si přizná chybu nebo ne.
> Rozhodně nechci poslouchat, že jsme v Čechách nedojeli kvůli mně, když
> kabel od baterek mohl klidně dotyčný zkontrolovat a baterky složit
> dříve, aby se rain mohl otestovat. Jsou věci, které se dají
> přehlédnout a člověk si jich na první pohled nevšimne. Jet ale na
> brake test s měkkými gumami...
>
> Teď k tomu, co je potřeba v dílně:
> Já bohužel zítra nemohu být přítomen, ale každý, kdo je v Praze přijde
> a začne *uklízet*. Pokud se zítra večer vrátím do stejného bordelu,
> tak na závody v Maďarsku jedete sami. Je mi jedno, kdo to udělá, ale v
> dílně bude takový *pořádek*, jaký v ní byl, když jsme ji dostali!
> Včetně klubovny a elektrodílny.
>
> Ve středu budu od rána v dílně a začne se pracovat na odlazení
> nedostatků v měniči.
> Michal si ASAP domluví schůzku s panem Svobodou ohledně nastavení auta.
> Každý si napíše na papír seznam věcí, na kterých pracoval a co je
> potřeba na opravu, kdyby se s nimi cokoli stalo. Tyto věci se poté
> budou brát na závody/testování.
> Do odjezdu do Maďarska a Rakouska zbývá 9 dní. Je potřeba se přihlásit
> v anketě a vyřešit dopravu. Na přihlášení nechávám jen krátký čas,
> kvůli následnému rozdělení kompetencí.
> Se zklamaným pozdravem
> Fanda
> --
>
> František Pech, tel. +420 605 208 177
> CTU CarTech Electric, Team Captain
> Drivetrain group, Mechanical assisstance
> Czech Technical University in Prague
> www.cartech.cvut.cz/electric <http://www.cartech.cvut.cz/electric>
>
>
>
> _______________________________________________
> Fse mailing list
> Fse na fel.cvut.cz
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130813/b347c875/attachment-0002.htm>
More information about the Fse
mailing list