[FSE] Práce před závody
Miroslav Rýzek
miroslav.ryzek na gmail.com
Úterý Srpen 13 00:48:32 CEST 2013
Ahojte,
chcem len podotknut, ze nikto nikoho nemoze teraz obvinovat, lebo kazdy z
nas sme spravili vela chyb. A do toho sa nam este vnieslo vela nestastnych
situacii... A samozrejme, nikto z celeho timu si nemoze povedat, ze
odviedol svoju pracu na 100% a nema na neuspechu v hradci ziadnu vinu.
Hodne som premyslal nad tym, preco to cele nevyslo a kde sa skryva to
jadro, preco sa porobilo tolko chyb, nestastnych situacii. Nic ine ma
nenapada, iba jedine a to - nedostatok casu. Vela z nas ani nespavalo a to
uz je problem num.1. Nemozem povedat, ze so svojim vysledkom som spokojny,
ale ani sa za to nehanbim. A toto si moze povedat kazdy jeden, kto do toho
vlozil svoje maximum. Jedine co ma mrzi je, ze medzi nami su aj taki, co sa
s uspechom timu len vezu.
Stresova situacia = vela chyb. Dnes som si v klude rozlozil BMS na stol a
nasiel som uplne primitivnu chybu, kvoli ktorej to cele nefungovalo. Tak
teda ziadam ostatnych, vyuzite teraz ten pocit, ze casu do zavodu je dost a
snazte sa robit naplno. Neodkladajte veci! Robota vam vsetkym teraz pojde
odruky!
Musim co najskor tento tyzden odist na slovensko, lebo otec uz prestal
verit, ze cez prazky mu s niecim doma pomozem. Uz som doma nebol mesiac. V
dielni budem len nutne minimum aby som dokoncil BMS a nabijanie ACP. Pridem
cez vikend - predpokladam v nedelu. V pondelok a utorok dufam ze vyrazime
testovat plne funkcne vozidlo, aby sme sa (piloti) s tym naucili aspon
trochu jazdit a v madarsku predvedieme nemeckym timom, ze neplati pravidlo
drahsi = lepsi.
Plne suhlasim s panom Hlinovskym, tento vikend musi byt auto pripravene a
prakticky odladene a hotove. Je to realny a splnitelny ciel, tak sa snazme !
2013/8/13 Vít Hlinovský <hlinovsk na feld.cvut.cz>
> Zdravím,
> již dnes dopoledne začal úklid v dílně - do něj se zapojili čtyři členové
> týmu, do večera docela postoupili, mrzí mne, že na závodech se objevilo
> tolik lidí, ale při práci v dílně , možná že i na autě jsem jich tolik
> neregistroval.
> Snad po víkendu ví každý kde dělá chybu, při pozorování z povzdálí mám
> problém s udržením pořádku a vztahem k věcem (zařízení), to není zadarmo a
> některé částí jsou v cenách i přes 100 000,- Kč i k celému projektu kam se
> nelilo 1-mega a nutná určitá zodpovědnost.
> Je nutno stanovit si cíl, že formule bude tento víkend na 99.9999 % OK,
> jinak ty výlety na závody jsou drahou srandou. Dnes na fakultě, koho jsem
> potkal tak se ptal na výsledky, jednou se to dá umluvit vývojem, ale
> podruhý již těžko.
> Zkuste zamakat (na dovelenou, kdo chce něco dosáhnout není nárok), i
> když auto jezdí tak při srovnání s konkurencí tak to není ono.
> Navrhuji svolat na středu v 10:00 hodin schůzku a přesně určit kdo, kdy a
> jak zabezpečí další krok.
> Madarsko není Hradec a příprava na závod musí tomu také odpovídat!
> Nemusíte čekat na středu zítra (dnes) je dílna také otevřena a práce je
> dost.
> Dobrou noc VH
>
>
>
> Dne 12.8.2013 23:43, František Pech napsal(a):
>
> Ahoj všichni,
> soutěž v Hradci mě velmi překvapila naší neprofesionalitou a neschopností
> části týmu dodržovat alespoň základní pravidla práce v kolektivu.
> Nebudu komentovat pomlouvání toho, co kdo nestihl. To je velmi trapné a
> byl bych rád ušetřen příštích podobných výlevů. Také už nechci slyšet, kdo
> co na formuli "zkurvil," protože každý velmi dobře ví, co udělal a co
> neudělal, je jen na něm, zda si přizná chybu nebo ne. Rozhodně nechci
> poslouchat, že jsme v Čechách nedojeli kvůli mně, když kabel od baterek
> mohl klidně dotyčný zkontrolovat a baterky složit dříve, aby se rain mohl
> otestovat. Jsou věci, které se dají přehlédnout a člověk si jich na první
> pohled nevšimne. Jet ale na brake test s měkkými gumami...
>
> Teď k tomu, co je potřeba v dílně:
> Já bohužel zítra nemohu být přítomen, ale každý, kdo je v Praze přijde a
> začne *uklízet*. Pokud se zítra večer vrátím do stejného bordelu, tak na
> závody v Maďarsku jedete sami. Je mi jedno, kdo to udělá, ale v dílně bude
> takový *pořádek*, jaký v ní byl, když jsme ji dostali! Včetně klubovny a
> elektrodílny.
>
> Ve středu budu od rána v dílně a začne se pracovat na odlazení nedostatků
> v měniči.
> Michal si ASAP domluví schůzku s panem Svobodou ohledně nastavení auta.
> Každý si napíše na papír seznam věcí, na kterých pracoval a co je potřeba
> na opravu, kdyby se s nimi cokoli stalo. Tyto věci se poté budou brát na
> závody/testování.
> Do odjezdu do Maďarska a Rakouska zbývá 9 dní. Je potřeba se přihlásit v
> anketě a vyřešit dopravu. Na přihlášení nechávám jen krátký čas, kvůli
> následnému rozdělení kompetencí.
> Se zklamaným pozdravem
> Fanda
> --
>
> František Pech, tel. +420 605 208 177
> CTU CarTech Electric, Team Captain
> Drivetrain group, Mechanical assisstance
> Czech Technical University in Prague
> www.cartech.cvut.cz/electric
>
>
> _______________________________________________
> Fse mailing listFse na fel.cvut.czhttps://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>
>
>
> _______________________________________________
> Fse mailing list
> Fse na fel.cvut.cz
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>
>
--
Miroslav Rýzek
CTU in Prague, CTU CarTech Electric
Electrical Equipment Team Leader,
Battery Management System,
Pilot
www.cartech.cvut.cz
tel (CZ): +420 605 208 167, +420 722 673 933
tel (SK): +421 902 414 282
ICQ: 353528059
Skype: teoret1
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130813/9da6e34c/attachment-0002.htm>
More information about the Fse
mailing list