[FSE] Motor - Guič !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miroslav Rýzek
miroslav.ryzek na gmail.com
Neděle Únor 3 01:48:49 CET 2013
Dobry den,
Pan Gulic sa teda chytil myslienky spolocneho vyvoja. Bola mu slubena
nejaka spatna vazba od nas, aby mal nejake realne zmerane cisla o motre a
to je to cim chcel zaplatit za motor. Lenze nic take od nas este nikdy
nedostal. Viem ze niekolko krat volal panovi Tichankovi, ze by sa chcel
stretnut aby sme mu dali tieto data. Od nas, zatial, pokial viem, k ziadnej
takej schodzi nedoslo takze sa pan Guic nastval a zacina o nas hovorit ze
sme neseriozni - aj ked vsetci dobre vieme ze jedina neserioznost a uz aj
doslova drzost prichadza z jeho strany. Dalej, aj ked neviem akym pravom,
pozaduje od nas spat motor. Ziadne pravo na takuto vec nema. Motor bol
podla povodnej dohody dar a myslim ze uz dostal zan NIEKOLKO KRAT
ZAPLATENE! Viem, ze niekedy je lepsie nieco obetovat aby sme mali pokoj,
ale myslim si ze jedna obet stacila.
Ziadne vracanie motora, a ani jeho dalsie platenie uz neprichadza v uvahu -
jednoducho na to nema ziadne pravo, pokial neexistuju ziadne ine
pisomne/ustne dohody o ktorych nevieme.
Zaverecna sprava ako vsetci vieme sa dost zdrzuje, mala tu byt uz po
zavodoch. Ale ak by pan Guic splnil vsetko co nam nasluboval, tak ano, toto
by bola nasa neserioznost.
Teraz riesenie:
Co najskorej dopisat zaverecnu spravu, poslat ju panovi Guicovi a
ospravedlnit sa mu (teraz poriadne zatinam zuby) za neskore odovzdanie.
ALE! V zaverecnej sprave musi byt vsetko tak napisane, aby z nej jasne bolo
vidiet ze nam NEDODAL co slubil a ze uz dostal peniaze za to za co NEMAL
DOSTAT! (odmagnetovany plast) - cize CISTU PRAVDU. Pan Guic po precitani
spravy musi vidiet, ze on je ten neseriozny a MINIMALNE nam vsetkym dlzi
velke ospravedlnenie. Preto treba teraz dbat na kvalitu a rychlost
dokoncenia tej spravy!
Dalej sa s panom Gulicom niekde spolocne stretneme, kde celu tuto
zalezitost s nim uzatvorime raz a navzdy. Na tejto schodzi chcem byt
pritomny. Ten clovek ma urazal ze kopirujem menic a to si od neho este rad
vypocujem. Teraz robim BMS a verim tomu ze to bude to iste.
Myslim si ze po odovzdani tej zaverecnej spravy a nejakej pripadnej
konzultacii a stretnuti s nim by mal prestat robit problemy. Toto je vec
ktoru po nas chce a ked mu dame formou tej spravy najavo ze nesplnil ani
jednu vec z toho co nam slubil, zamysli sa nad tym ze vlastne on nam dlzi a
bude rad ze to my dokazeme prekusnut a nechceme po nom peniaze spat.
Ak bude ten clovek v buducnosti robit problemy, treba mu trosicku
"pohrozit". Myslim ze by nestal o zlu reklamu na firmu FreeAir a na
MGM-compro na nasich strankach za to co spravili, resp. nespravili.
Ondro, zohnat taky motor je myslim nerealne. Ak by sa nam to aj podarilo,
urcite by boli treba velke mechanicke upravy zadku formule a na to neni uz
hlavne cas. TG drives urcite taky motor vyvijat nebudu, je to cesta do
zahuby, nikomu inemu by ten motor nepredali a poskodilo by im to ich dobre
meno, keby museli vyrobit tak nekvalitny motor.
s pozdravom,
2013/2/1 Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com>
> **
> Dobrý den,
>
> - ohledně ceny materiálu. Ocenění materiálu motoru je možné zajistit u
> sběrny surovin, popř. odhadce.
>
> - bod ohledně zpětné vazby, proto vznikl dokument shrnující parametry a
> použití motoru.
>
> - chápu správně že veškeré dohody kolem motoru, o jeho půjčení a případné
> úhradě jsou ustní?
>
>
> Je jasné, že firma prostřednictvím p. Guiče nepřistoupí na uzavření
> záležitosti formou uhrazení materiálu. Bude potřeba nenavrhnout jen toto
> řešení, ale další krajní takové, které bude pro p. Guiče daleko více
> nevýhodné (např. vše bylo ústní a na toto nemáte nárok, protože jednáte
> neseriózně. Motor je dar.).
>
>
>
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
> CTU CarTech Electric, ACP Group
> Czech Technical University in Praguewww.cartech.cvut.cz/electric
>
>
> Dne 01.02.2013 08:51, Radek Tichánek napsal(a):
>
> Dobrý den, ****
>
> abych do tohoto problému vnesl trochu světla, je potřeba uvést toto:****
>
> - s panem Guičem nejsou žádné písemné dohody, všechny byly ústní, jedna z
> prvních byla, že motor bude zapůjčen nebo zaplatíme cenu materiálu, za to
> poskytneme, reklamu, měření, spolupráci na vývoji****
>
> - na základě objednávky byl dodán měnič a zaplacen, včetně podílu na jeho
> vývoji, lze dohledat, bylo to 100 tKč včetně DPH, jediným dokumentem je od
> nás objednávka a od firmy FreeAir Luboš Chvátal faktura, co a v jakém stavu
> bylo dodáno nechť posoudí odborníci****
>
> - po "shoření" motoru byl dodán nový plášť s magnety, tento byl zaplacen a
> stál 48 tKč včetně DPH****
>
> - od podzimu mě pan Guič několikrát volal, naposledy začátkem ledna, že
> jsme mu neposkytli žádnou zpětnou vazbu k vývoji, že chce spolupráci
> ukončit a naznačoval, že by motor použil pro své aplikace, že jej požaduje
> vrátit mě přímo neřekl, ale pochopil jsem to tak, že jej bude požadovat
> vrátit, při neposkytnutí zpětné vazby****
>
> - z mého pohledu, co jsme nezaplatili, považuji za zapůjčené ****
>
> ** **
>
> Ing. Radek Tichánek, Ph.D.****
>
> ****
>
> *Josef Bozek Research Center of Engine and Automotive Engineering*****
>
> CTU in Prague, Faculty of Mechanical Engineering****
>
> Department of Automobiles, Internal Combustion Engines and Railway Vehicles
> ****
>
> Technická 4, Prague 6****
>
> tel: +420 224 352 507****
>
> fax: +420 224 352 500****
>
> Radek.Tichanek na fs.cvut.cz****
>
> ****
>
> *CTU CarTech Formula Student Team**
> *Faculty Advisor ****
>
> http://www.cartech.cvut.cz****
>
> ** **
>
> *From:* Jakub Nohejl [mailto:nohejjak na gmail.com <nohejjak na gmail.com>]
> *Sent:* Friday, February 01, 2013 1:56 AM
> *To:* Vít Hlinovský
> *Cc:* FSE; Honza Bauer; Ing. Jan Bradna; Radek Tichanek
> *Subject:* Re: [FSE] Motor - Guič !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!****
>
> ** **
>
> Dobrý večer,
>
>
> zdržím se komentáře, čistě věcně.
>
> Pokud vím, tak jediným nedostátým požadavkem na naší straně je faktura za
> opravu motoru těsně před závody (demagnetování pláště motoru), která pokud
> vím nebyla uhrazena. A dále zde existoval ústní požadavek jednatele na
> vrácení demagnetovaného pláště. Přestože existují dobré argumenty proč
> nebyla faktura uhrazena a třebaže cena byla možná nadhodnocena, je třeba ji
> dostát a uhradit. Tímto se fakticky vypořádají nevyřízené právní
> náležitosti věci.
>
> Dříve uzavřená smlouva s firmou Freeair o dodávce motoru je fakticky též
> vypořádaná. Snaha o napravení dodaného motoru z hlediska specifikace by
> stála příliš mnoho úsilí a je lépe ji opravdu pokládat za vypořádanou.
> Tento bod však skýtá těžiště pro argumentaci z naší strany, proti nadávkám
> a osočením ze strany jednatele firmy, pana Guiče. (samozřejmě jsme v tomto
> bodě udělali chybu a měli jsme převzít dílo až po vlastním změření -
> sepsání protokolu o převzetí - poznámka do budoucna)
>
>
> Toď můj věcný návrh.
>
> Pokud by bylo potřeba, rád Vám pomohu u případného osobního urovnání věci
> s jednateleme p. Guičem, přestože jeho jednání je často vskutku ponižující.
> Neváhejte mne kontaktovat.
>
>
> Jakub Nohejl
>
> ****
>
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------****
>
> Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047****
>
> CTU CarTech Electric, ACP Group****
>
> Czech Technical University in Prague****
>
> www.cartech.cvut.cz/electric****
>
>
> Dne 31.1.2013 23:59, Vít Hlinovský napsal(a): ****
>
> Přeji dobrý večer,
> dnes mne volal pan Guič a byl dosti nepříjemný, nevím jaké smlouvy jsou s
> jeho "firmou" podepsaný (říkal, že žádné), ale chce po nás vrátit motor
> nebo jej zaplatit (mluvil, až o 80.000,-Kč).****
>
> Protože jsem nebyl u počátku jednání a neznám zákulisí ani vztahy s panem
> Guičem, bude vhodné nějak tuto kauzu se ctí ukončit. Jeho jednání se mi
> krajně nelíbí, motor není takového výkonu, co sliboval, ale není to zase na
> papíře. Měnič plus regulátor také nedodali (Guič + Zlíňáci), zde co si
> pamatuji, tak tam snad bylo zaplaceno 80.000,- Kč na vývoji, výsledek není,
> ale zase není nic na papíře.****
>
> Budeme muset tento problém vyřešit a to jednoznačně a trvale vyřídit. Dal
> jsem mu slib že to ukončíme do jednoho měsíce,(nenechám si zbytečně nadávat
> že jsme nesolidní a pod.)****
>
> S jeho firmou již nechci mít nic
> společného!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ****
>
> Pro vyřešení problému, připadají dvě krajní řešení :****
>
> 1 - buď mu vrátit motor (+ starý měnič) a ukončit veškeré vztahy. Výsledek
> bude, ale takový že stávající auto - bude nepojízdné a nelze jej předvádět,
> závazky vůči sponzorům asi těžko budeme schopni plnit. (s PRE se uzavírají
> smlouvy skoro za 500.000,- a co jim řeknu)****
>
> 2 - druhé řešení se mi vnitřně příčí, ale je to asi jediné řešení jak jít
> dál i se ztrátou, nabídnout za motor 50.000,- Kč více ne! (krvácí mi srdce,
> ale kde je smlouva, že je sponzor nebo jej daroval). Tak to nám zůstane
> pojízdné auto a je co ukazovat.****
>
> Je potřeba svolat schůzi vedení FSE a zaujmou jednoznačné stanovisko. Ta
> situaci je velice nepříjemná, ale rozhovor s Guičem byl velice nepříjemný a
> nechci jej již opakovat, mám zajímavější práci. ****
>
> Závěr, ode dneška veškerá jednání s firmou (i s tou nejmenší), bude
> vytvořen zápis - autorizovaný, na sponzorování a dary budou smlouvy. Nechci
> se dostat zase do stejných problémů, za fakultu nesou zodpovědnost
> zaměstnanci, se studentem nikdo při průseru již nechce jednat. Tento případ
> chci uzavřít a s panem Guičem již nechci mít nic společného. ****
>
> Ode dneška, veškerá jednání s firmou budou dopředu hlášena a bude vytvořen
> zápis. Jak se bude řešit problém, když něco někdo slíbí a následně nemusí
> být ani členem týmu (ukončení studia). S firmou zásadně jednají aktivní
> členové družstva. Slibujeme pouze to co jsme schopni splnit. Mám toho ještě
> na jazyku hodně, ale to prozatím stačí.****
>
> Přemýšlejte, jak z toho ven, dobrou noc Víťa Hlinovský****
>
> (prosím, žádné hrdinské činy, chladnou hlavu a rozvahu)
>
> ****
>
> ****
>
>
>
>
> ****
>
> _______________________________________________****
>
> Fse mailing list****
>
> Fse na fel.cvut.cz****
>
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse****
>
>
>
> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus
> signature database 7955 (20130131) __________
>
> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>
> http://www.eset.com****
>
>
>
> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus
> signature database 7955 (20130131) __________
>
> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>
> http://www.eset.com
>
>
> _______________________________________________
> Fse mailing list
> Fse na fel.cvut.cz
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>
>
--
Miroslav Rýzek
CTU in Prague, CTU CarTech Electric
Electrical equipment, Battery management system, Pilot
www.cartech.cvut.cz
tel: +420 722 673 933, +421 902 414 282
ICQ: 353528059
Skype: teoret1
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130203/243a2df8/attachment-0002.htm>
More information about the Fse
mailing list