[FSE] Motor - Guič !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jakub Nohejl
nohejjak na gmail.com
Čtvrtek Únor 7 00:18:03 CET 2013
Dobry večer,
jen pro zajímavost upřesním, že dle obchodního rejstříku firma Freeair,
stejně jako jsem psal v minulosti o MGM-compro, fakticky vůbec
neexistuje. Freeair je jen "jakási" obchodní značka, zřejmě nechráněná,
živnostníka Luboše Chvátala. Přesto se tento člověk na stránkách
freeair.cz prezentuje jako "manager" zmíněné neexistující společnosti.
Skoro by si až někdo myslel, že to není jen nezáměrná chyba na stránkách.
Pan Guič může být zaměstnancem Luboše Chvátala a případně jedná jedná na
základě jeho pověření. Achjo.
Jakub Nohejl
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakub Nohejl, tel. +420 606 314 047
CTU CarTech Electric, ACP Group
Czech Technical University in Prague
www.cartech.cvut.cz/electric
Dne 3.2.2013 1:48, Miroslav Rýzek napsal(a):
> Dobry den,
>
> Pan Gulic sa teda chytil myslienky spolocneho vyvoja. Bola mu slubena
> nejaka spatna vazba od nas, aby mal nejake realne zmerane cisla o
> motre a to je to cim chcel zaplatit za motor. Lenze nic take od nas
> este nikdy nedostal. Viem ze niekolko krat volal panovi Tichankovi, ze
> by sa chcel stretnut aby sme mu dali tieto data. Od nas, zatial,
> pokial viem, k ziadnej takej schodzi nedoslo takze sa pan Guic nastval
> a zacina o nas hovorit ze sme neseriozni - aj ked vsetci dobre vieme
> ze jedina neserioznost a uz aj doslova drzost prichadza z jeho strany.
> Dalej, aj ked neviem akym pravom, pozaduje od nas spat motor. Ziadne
> pravo na takuto vec nema. Motor bol podla povodnej dohody dar a myslim
> ze uz dostal zan NIEKOLKO KRAT ZAPLATENE! Viem, ze niekedy je lepsie
> nieco obetovat aby sme mali pokoj, ale myslim si ze jedna obet stacila.
>
> Ziadne vracanie motora, a ani jeho dalsie platenie uz neprichadza v
> uvahu - jednoducho na to nema ziadne pravo, pokial neexistuju ziadne
> ine pisomne/ustne dohody o ktorych nevieme.
>
> Zaverecna sprava ako vsetci vieme sa dost zdrzuje, mala tu byt uz po
> zavodoch. Ale ak by pan Guic splnil vsetko co nam nasluboval, tak ano,
> toto by bola nasa neserioznost.
>
> Teraz riesenie:
> Co najskorej dopisat zaverecnu spravu, poslat ju panovi Guicovi a
> ospravedlnit sa mu (teraz poriadne zatinam zuby) za neskore
> odovzdanie. ALE! V zaverecnej sprave musi byt vsetko tak napisane, aby
> z nej jasne bolo vidiet ze nam NEDODAL co slubil a ze uz dostal
> peniaze za to za co NEMAL DOSTAT! (odmagnetovany plast) - cize CISTU
> PRAVDU. Pan Guic po precitani spravy musi vidiet, ze on je ten
> neseriozny a MINIMALNE nam vsetkym dlzi velke ospravedlnenie. Preto
> treba teraz dbat na kvalitu a rychlost dokoncenia tej spravy!
>
> Dalej sa s panom Gulicom niekde spolocne stretneme, kde celu tuto
> zalezitost s nim uzatvorime raz a navzdy. Na tejto schodzi chcem byt
> pritomny. Ten clovek ma urazal ze kopirujem menic a to si od neho este
> rad vypocujem. Teraz robim BMS a verim tomu ze to bude to iste.
>
> Myslim si ze po odovzdani tej zaverecnej spravy a nejakej pripadnej
> konzultacii a stretnuti s nim by mal prestat robit problemy. Toto je
> vec ktoru po nas chce a ked mu dame formou tej spravy najavo ze
> nesplnil ani jednu vec z toho co nam slubil, zamysli sa nad tym ze
> vlastne on nam dlzi a bude rad ze to my dokazeme prekusnut a nechceme
> po nom peniaze spat.
>
> Ak bude ten clovek v buducnosti robit problemy, treba mu trosicku
> "pohrozit". Myslim ze by nestal o zlu reklamu na firmu FreeAir a na
> MGM-compro na nasich strankach za to co spravili, resp. nespravili.
>
> Ondro, zohnat taky motor je myslim nerealne. Ak by sa nam to aj
> podarilo, urcite by boli treba velke mechanicke upravy zadku formule a
> na to neni uz hlavne cas. TG drives urcite taky motor vyvijat nebudu,
> je to cesta do zahuby, nikomu inemu by ten motor nepredali a poskodilo
> by im to ich dobre meno, keby museli vyrobit tak nekvalitny motor.
>
> s pozdravom,
>
>
> 2013/2/1 Jakub Nohejl <nohejjak na gmail.com <mailto:nohejjak na gmail.com>>
>
> Dobrý den,
>
> - ohledně ceny materiálu. Ocenění materiálu motoru je možné
> zajistit u sběrny surovin, popř. odhadce.
>
> - bod ohledně zpětné vazby, proto vznikl dokument shrnující
> parametry a použití motoru.
>
> - chápu správně že veškeré dohody kolem motoru, o jeho půjčení a
> případné úhradě jsou ustní?
>
>
> Je jasné, že firma prostřednictvím p. Guiče nepřistoupí na
> uzavření záležitosti formou uhrazení materiálu. Bude potřeba
> nenavrhnout jen toto řešení, ale další krajní takové, které bude
> pro p. Guiče daleko více nevýhodné (např. vše bylo ústní a na toto
> nemáte nárok, protože jednáte neseriózně. Motor je dar.).
>
>
>
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> Jakub Nohejl, tel.+420 606 314 047 <tel:%2B420%20606%20314%20047>
> CTU CarTech Electric, ACP Group
> Czech Technical University in Prague
> www.cartech.cvut.cz/electric <http://www.cartech.cvut.cz/electric>
>
>
> Dne 01.02.2013 08:51, Radek Tichánek napsal(a):
>>
>> Dobrý den,
>>
>> abych do tohoto problému vnesl trochu světla, je potřeba uvést toto:
>>
>> - s panem Guičem nejsou žádné písemné dohody, všechny byly ústní,
>> jedna z prvních byla, že motor bude zapůjčen nebo zaplatíme cenu
>> materiálu, za to poskytneme, reklamu, měření, spolupráci na vývoji
>>
>> - na základě objednávky byl dodán měnič a zaplacen, včetně podílu
>> na jeho vývoji, lze dohledat, bylo to 100 tKč včetně DPH, jediným
>> dokumentem je od nás objednávka a od firmy FreeAir Luboš Chvátal
>> faktura, co a v jakém stavu bylo dodáno nechť posoudí odborníci
>>
>> - po "shoření" motoru byl dodán nový plášť s magnety, tento byl
>> zaplacen a stál 48 tKč včetně DPH
>>
>> - od podzimu mě pan Guič několikrát volal, naposledy začátkem
>> ledna, že jsme mu neposkytli žádnou zpětnou vazbu k vývoji, že
>> chce spolupráci ukončit a naznačoval, že by motor použil pro své
>> aplikace, že jej požaduje vrátit mě přímo neřekl, ale pochopil
>> jsem to tak, že jej bude požadovat vrátit, při neposkytnutí
>> zpětné vazby
>>
>> - z mého pohledu, co jsme nezaplatili, považuji za zapůjčené
>>
>> Ing. Radek Tichánek, Ph.D.
>>
>> *Josef Bozek Research Center of Engine and Automotive Engineering*
>>
>> CTU in Prague, Faculty of Mechanical Engineering
>>
>> Department of Automobiles, Internal Combustion Engines and
>> Railway Vehicles
>>
>> Technická 4, Prague 6
>>
>> tel: +420 224 352 507 <tel:%2B420%20224%20352%20507>
>>
>> fax: +420 224 352 500 <tel:%2B420%20224%20352%20500>
>>
>> Radek.Tichanek na fs.cvut.cz <mailto:Radek.Tichanek na fs.cvut.cz>
>>
>> *CTU CarTech Formula Student Team**
>> *Faculty Advisor
>>
>> http://www.cartech.cvut.cz <http://www.cartech.cvut.cz/>
>>
>> *From:*Jakub Nohejl [mailto:nohejjak na gmail.com]
>> *Sent:* Friday, February 01, 2013 1:56 AM
>> *To:* Vít Hlinovský
>> *Cc:* FSE; Honza Bauer; Ing. Jan Bradna; Radek Tichanek
>> *Subject:* Re: [FSE] Motor - Guič !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>
>> Dobrý večer,
>>
>>
>>
>> zdržím se komentáře, čistě věcně.
>>
>> Pokud vím, tak jediným nedostátým požadavkem na naší straně je
>> faktura za opravu motoru těsně před závody (demagnetování pláště
>> motoru), která pokud vím nebyla uhrazena. A dále zde existoval
>> ústní požadavek jednatele na vrácení demagnetovaného pláště.
>> Přestože existují dobré argumenty proč nebyla faktura uhrazena a
>> třebaže cena byla možná nadhodnocena, je třeba ji dostát a
>> uhradit. Tímto se fakticky vypořádají nevyřízené právní
>> náležitosti věci.
>>
>> Dříve uzavřená smlouva s firmou Freeair o dodávce motoru je
>> fakticky též vypořádaná. Snaha o napravení dodaného motoru z
>> hlediska specifikace by stála příliš mnoho úsilí a je lépe ji
>> opravdu pokládat za vypořádanou. Tento bod však skýtá těžiště pro
>> argumentaci z naší strany, proti nadávkám a osočením ze strany
>> jednatele firmy, pana Guiče. (samozřejmě jsme v tomto bodě
>> udělali chybu a měli jsme převzít dílo až po vlastním změření -
>> sepsání protokolu o převzetí - poznámka do budoucna)
>>
>>
>> Toď můj věcný návrh.
>>
>> Pokud by bylo potřeba, rád Vám pomohu u případného osobního
>> urovnání věci s jednateleme p. Guičem, přestože jeho jednání je
>> často vskutku ponižující. Neváhejte mne kontaktovat.
>>
>>
>> Jakub Nohejl
>>
>> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>> Jakub Nohejl, tel.+420 606 314 047 <tel:%2B420%20606%20314%20047>
>> CTU CarTech Electric, ACP Group
>> Czech Technical University in Prague
>> www.cartech.cvut.cz/electric <http://www.cartech.cvut.cz/electric>
>>
>>
>> Dne 31.1.2013 23:59, Vít Hlinovský napsal(a):
>>
>> Přeji dobrý večer,
>> dnes mne volal pan Guič a byl dosti nepříjemný, nevím jaké
>> smlouvy jsou s jeho "firmou" podepsaný (říkal, že žádné), ale
>> chce po nás vrátit motor nebo jej zaplatit (mluvil, až o 80.000,-Kč).
>>
>> Protože jsem nebyl u počátku jednání a neznám zákulisí ani vztahy
>> s panem Guičem, bude vhodné nějak tuto kauzu se ctí ukončit. Jeho
>> jednání se mi krajně nelíbí, motor není takového výkonu, co
>> sliboval, ale není to zase na papíře. Měnič plus regulátor také
>> nedodali (Guič + Zlíňáci), zde co si pamatuji, tak tam snad bylo
>> zaplaceno 80.000,- Kč na vývoji, výsledek není, ale zase není nic
>> na papíře.
>>
>> Budeme muset tento problém vyřešit a to jednoznačně a trvale
>> vyřídit. Dal jsem mu slib že to ukončíme do jednoho
>> měsíce,(nenechám si zbytečně nadávat že jsme nesolidní a pod.)
>>
>> S jeho firmou již nechci mít nic
>> společného!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>
>> Pro vyřešení problému, připadají dvě krajní řešení :
>>
>> 1 – buď mu vrátit motor (+ starý měnič) a ukončit veškeré vztahy.
>> Výsledek bude, ale takový že stávající auto – bude nepojízdné a
>> nelze jej předvádět, závazky vůči sponzorům asi těžko budeme
>> schopni plnit. (s PRE se uzavírají smlouvy skoro za 500.000,- a
>> co jim řeknu)
>>
>> 2 – druhé řešení se mi vnitřně příčí, ale je to asi jediné řešení
>> jak jít dál i se ztrátou, nabídnout za motor 50.000,- Kč více ne!
>> (krvácí mi srdce, ale kde je smlouva, že je sponzor nebo jej
>> daroval). Tak to nám zůstane pojízdné auto a je co ukazovat.
>>
>> Je potřeba svolat schůzi vedení FSE a zaujmou jednoznačné
>> stanovisko. Ta situaci je velice nepříjemná, ale rozhovor s
>> Guičem byl velice nepříjemný a nechci jej již opakovat, mám
>> zajímavější práci.
>>
>> Závěr, ode dneška veškerá jednání s firmou (i s tou nejmenší),
>> bude vytvořen zápis - autorizovaný, na sponzorování a dary budou
>> smlouvy. Nechci se dostat zase do stejných problémů, za fakultu
>> nesou zodpovědnost zaměstnanci, se studentem nikdo při průseru
>> již nechce jednat. Tento případ chci uzavřít a s panem Guičem již
>> nechci mít nic společného.
>>
>> Ode dneška, veškerá jednání s firmou budou dopředu hlášena a bude
>> vytvořen zápis. Jak se bude řešit problém, když něco někdo slíbí
>> a následně nemusí být ani členem týmu (ukončení studia). S firmou
>> zásadně jednají aktivní členové družstva. Slibujeme pouze to co
>> jsme schopni splnit. Mám toho ještě na jazyku hodně, ale to
>> prozatím stačí.
>>
>> Přemýšlejte, jak z toho ven, dobrou noc Víťa Hlinovský
>>
>> (prosím, žádné hrdinské činy, chladnou hlavu a rozvahu)
>>
>>
>>
>>
>> _______________________________________________
>> Fse mailing list
>> Fse na fel.cvut.cz <mailto:Fse na fel.cvut.cz>
>> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>>
>>
>>
>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of
>> virus signature database 7955 (20130131) __________
>>
>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>>
>> http://www.eset.com
>>
>>
>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of
>> virus signature database 7955 (20130131) __________
>>
>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>>
>> http://www.eset.com
>
> _______________________________________________
> Fse mailing list
> Fse na fel.cvut.cz <mailto:Fse na fel.cvut.cz>
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>
>
>
>
> --
> Miroslav Rýzek
> CTU in Prague, CTU CarTech Electric
> Electrical equipment, Battery management system, Pilot
> www.cartech.cvut.cz <http://www.cartech.cvut.cz/>
>
> tel: +420 722 673 933, +421 902 414 282
> ICQ: 353528059
> Skype: teoret1
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130207/6352ef44/attachment-0002.htm>
More information about the Fse
mailing list