[FSE] Rekonstrukce dílny
Miroslav Rýzek
miroslav.ryzek na gmail.com
Pondělí Září 23 10:57:10 CEST 2013
"Zkuste se na to podívat a do pondělního rána mi poslat nějaký náčrt či
komentář."
"Jen nevím, s čím máte zase problém. Nechcete to radši nechat tak jak to je?
"
(Odporujes si.) Asi bych byl rad za Adamove klidne vychladeni emoci, ked uz
su musia nutene zhromazdovat do zasobniku.
1) v plechaci sme byli aspon nejako odizolovani od zvuku:
- frezy 1
- frezy 2
- sustruhu 1
- sustruhu 2
- flexy
- vysokootackovej brusky, co míro opravoval
Ked uz je moznost velkej prestavby dilne, treba ju navrhnut tak, aby sa
elektrodilna dala zvukovo odizolovat. Prosim myslite na to pri novem
rozmistneni. Programatory so mnou urcite budu suhlasit (Míra, Standa,...),
taktiez ludia co skladali ACP.
2) proc robit 2 sklady? Cim vic skladu, tym vic bordelu. Toto pravidlo a
jeho mutacie nonstop vsadepritomne. Po prerobeni dilny sa (aspon v
elektrodilne) bude muset dodrzovat striktny rezim poriadku. (Upozornujem uz
popredu, hlavne plati pro Adama a Míru).
Adamove rieseni centralneho skladu sa mi lubi vic, aj ked je to hodne
roboty navic, to verim. Mas jeden sklad, nemusis chodit karbonarom cez
prasne prostredi s kazdu trubku.
3) A inak, karbonarna je dost silne lozisko karbon-prachu do ovzdusia.
Zvazte prosim moznost ju ked tak aspon celu uzavret, aj z vrchu. Po
nazornej ukazke vodivosti karbonu v Italii si nechceme najst na plosakoch
vodivu vrstvu prachu (vid pokazene IMD - stacilo umyt v lihu, aj ked
opticky nic videt nebylo. Ani voda, ani prach.). Preto by sa asi hodila do
uzatvorenej mistnosti.
4) k prostoru pod ochozem sa vyjadri Adam, no mne to bylo vysvetlene tak,
ze bude aspon niekde zarucene volny priesotor, kde sa bude dat prejst alebo
prejet s bugy/formulu.
---------------
Pre mna je najdolezitejsi:
1) hluk
2) velkost dilny (9,5m x 4m plne postacuje)
3) prach
2013/9/23 František Pech <pechfran na fel.cvut.cz>
> To jsem rád, že jste vychladli. Jen nevím, s čím máte zase problém.
> Nechcete to radši nechat tak jak to je? Mohli bychom se pak ušetřit
> vychládání emocí...
>
> 1. Proč jsi celé dílně ubral prostor pod "ochozem?"
> 2. Proč musí být elektrodílna nutně na této pozici, když má zachované
> rozměry?
> 3. Proč přemisťovat sklad, který má momentálně rozumné rozměry a je hlavně
> hotový?
> 4. Karbonárnu jsem dělal hodně narychlo. Ta je potřeba upravit kvůli
> průchodům.
> Fanda
>
>
>
> Dne 22.9.2013 22:22, podhrada na fel.cvut.cz napsal(a):
>
>
> Cituji František Pech <pechfran na fel.cvut.cz> <pechfran na fel.cvut.cz>:
>
> Ahoj,
> FEL má k dispozici prostředky na rekonstrukci celých halových laboratoří
> včetně naší dílny. Je jen na nás, jak si ji necháme uspořádat, upravit,
> vylepšit. Bude se dělat kompletně nová elektroinstalace, odsávání, topení,
> podlaha. Proto lze hýbat se stroji, zbourají se dostavěné příčky u vchodu a
> přepážka mezi naší dílnou a dílnou technologie (modrá na výkresu
> H32-rozmisteni). Konstrukce plecháče se zachová, ale schody se zbourají a
> skrz elektrodílnu podél zdi v prvním patře bude prosklený ochoz z jedné
> strany halovek na druhou (oranžová).
>
> Jak byste pojali dílnu vy? Můj rychlý návrh je v příloze.
>
> Já bych samotnou stavbu formule posunul co nejblíže ke dveřím, za auto
> bych dal elektrodílnu, poblíž stroje a karbonárnu bych nechal zhruba tam,
> kde je. Zkuste se na to podívat a do pondělního rána mi poslat nějaký náčrt
> či komentář.
>
> Díky
> Fanda
> --
>
> František Pech, tel. +420 605 208 177
> CTU CarTech Electric, Team Captain
> Drivetrain group, Mechanical assisstance
> Czech Technical University in Prague
> www.cartech.cvut.cz/electric <http://www.cartech.cvut.cz/electric><http://www.cartech.cvut.cz/electric>
>
>
> Ahoj,
> po vychladnutí emocí, zralé úvaze a konzultaci s Mirem a Mírou předkládám
> vlastní koncept, jak bych dílnu uspořádal. Přiložený nákres obsahuje
> umístění základních sekcí, a u elektrodílny, formule a skladu taky barevně
> hrubý nástin rozložení prostoru (původní prvky značené černě jsem ponechal
> pro orientaci).
> Návrh mám promyšlený detailněji a popis se rozhodně nevejde do mailu.
> Uvítal bych zvláštní schůzi, kde bych mohl svůj návrh všem představit,
> každý by vyjádřil své připomínky a nakonec bychom se shodli na nějaké hrubé
> podobě, kterou pak budeme dál rozvíjet. Protože má-li dílna vyhovovat všem,
> měli by se podle mě na jejím návrhu podílet všichni.
>
> Užijte si večer x)
>
> Adam Podhrázský
> CTU CarTech Electric
> Electro-mechanic
> www.cartech.cvut.cz
> tel: +420 605 208 158
>
>
> _______________________________________________
> Fse mailing listFse na fel.cvut.czhttps://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>
>
>
> _______________________________________________
> Fse mailing list
> Fse na fel.cvut.cz
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>
>
--
Miroslav Rýzek
CTU in Prague, CTU CarTech Electric
Electrical Equipment Team Leader,
Battery Management System,
Pilot
www.cartech.cvut.cz
tel (CZ): +420 605 208 167, +420 722 673 933
tel (SK): +421 902 414 282
ICQ: 353528059
Skype: teoret1
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130923/f7777597/attachment-0002.htm>
More information about the Fse
mailing list