[FSE] Rekonstrukce dílny

Jakub Nohejl nohejjak na gmail.com
Pondělí Září 23 12:11:45 CEST 2013


Pravda, ten hluk by bylo příjemné alespoň v jedné mistnosti maximálně
utlumit. Ať je možné si poslouchat čundrkytáry u auta nahlas a přitom mít
klidné prostředi na soustředěnou práci při programování nebo u baterek.
Potvrzuji, že při skládání ACP to hodně rušilo, a zapomněl bych na to.
Teplotní pohodu v elektrodílně lze zajišťovat např. tou klimatizací co jsem
koupil a zapůjčil. Tedy tuhle místnost, elektro dílnu, je fajn kompletně
uzavřít.

Jakub Nohejl


Dne 23. září 2013 10:57 Miroslav Rýzek <miroslav.ryzek na gmail.com> napsal(a):

> "Zkuste se na to podívat a do pondělního rána mi poslat nějaký náčrt či
> komentář."
> "Jen nevím, s čím máte zase problém. Nechcete to radši nechat tak jak to
> je?"
> (Odporujes si.) Asi bych byl rad za Adamove klidne vychladeni emoci, ked
> uz su musia nutene zhromazdovat do zasobniku.
>
> 1) v plechaci sme byli aspon nejako odizolovani od zvuku:
>  - frezy 1
>  - frezy 2
>  - sustruhu 1
>  - sustruhu 2
>  - flexy
>  - vysokootackovej brusky, co míro opravoval
> Ked uz je moznost velkej prestavby dilne, treba ju navrhnut tak, aby sa
> elektrodilna dala zvukovo odizolovat. Prosim myslite na to pri novem
> rozmistneni. Programatory so mnou urcite budu suhlasit (Míra, Standa,...),
> taktiez ludia co skladali ACP.
>
> 2) proc robit 2 sklady? Cim vic skladu, tym vic bordelu. Toto pravidlo a
> jeho mutacie nonstop vsadepritomne. Po prerobeni dilny sa (aspon v
> elektrodilne) bude muset dodrzovat striktny rezim poriadku. (Upozornujem uz
> popredu, hlavne plati pro Adama a Míru).
>  Adamove rieseni centralneho skladu sa mi lubi vic, aj ked je to hodne
> roboty navic, to verim. Mas jeden sklad, nemusis chodit karbonarom cez
> prasne prostredi s kazdu trubku.
>
> 3) A inak, karbonarna je dost silne lozisko karbon-prachu do ovzdusia.
> Zvazte prosim moznost ju ked tak aspon celu uzavret, aj z vrchu. Po
> nazornej ukazke vodivosti karbonu v Italii si nechceme najst na plosakoch
> vodivu vrstvu prachu (vid pokazene IMD - stacilo umyt v lihu, aj ked
> opticky nic videt nebylo. Ani voda, ani prach.). Preto by sa asi hodila do
> uzatvorenej mistnosti.
>
> 4) k prostoru pod ochozem sa vyjadri Adam, no mne to bylo vysvetlene tak,
> ze bude aspon niekde zarucene volny priesotor, kde sa bude dat prejst alebo
> prejet s bugy/formulu.
>
> ---------------
> Pre mna je najdolezitejsi:
> 1) hluk
> 2) velkost dilny (9,5m x 4m plne postacuje)
> 3) prach
>
>
> 2013/9/23 František Pech <pechfran na fel.cvut.cz>
>
>>  To jsem rád, že jste vychladli. Jen nevím, s čím máte zase problém.
>> Nechcete to radši nechat tak jak to je? Mohli bychom se pak ušetřit
>> vychládání emocí...
>>
>> 1. Proč jsi celé dílně ubral prostor pod "ochozem?"
>> 2. Proč musí být elektrodílna nutně na této pozici, když má zachované
>> rozměry?
>> 3. Proč přemisťovat sklad, který má momentálně rozumné rozměry a je
>> hlavně hotový?
>> 4. Karbonárnu jsem dělal hodně narychlo. Ta je potřeba upravit kvůli
>> průchodům.
>> Fanda
>>
>>
>>
>> Dne 22.9.2013 22:22, podhrada na fel.cvut.cz napsal(a):
>>
>>
>> Cituji František Pech <pechfran na fel.cvut.cz> <pechfran na fel.cvut.cz>:
>>
>> Ahoj,
>> FEL má k dispozici prostředky na rekonstrukci celých halových laboratoří
>> včetně naší dílny. Je jen na nás, jak si ji necháme uspořádat, upravit,
>> vylepšit. Bude se dělat kompletně nová elektroinstalace, odsávání, topení,
>> podlaha. Proto lze hýbat se stroji, zbourají se dostavěné příčky u vchodu a
>> přepážka mezi naší dílnou a dílnou technologie (modrá na výkresu
>> H32-rozmisteni). Konstrukce plecháče se zachová, ale schody se zbourají a
>> skrz elektrodílnu podél zdi v prvním patře bude prosklený ochoz z jedné
>> strany halovek na druhou (oranžová).
>>
>> Jak byste pojali dílnu vy? Můj rychlý návrh je v příloze.
>>
>> Já bych samotnou stavbu formule posunul co nejblíže ke dveřím, za auto
>> bych dal elektrodílnu, poblíž stroje a karbonárnu bych nechal zhruba tam,
>> kde je. Zkuste se na to podívat a do pondělního rána mi poslat nějaký náčrt
>> či komentář.
>>
>> Díky
>> Fanda
>> --
>>
>> František Pech, tel. +420 605 208 177
>> CTU CarTech Electric, Team Captain
>> Drivetrain group, Mechanical assisstance
>> Czech Technical University in Prague
>> www.cartech.cvut.cz/electric <http://www.cartech.cvut.cz/electric><http://www.cartech.cvut.cz/electric>
>>
>>
>> Ahoj,
>> po vychladnutí emocí, zralé úvaze a konzultaci s Mirem a Mírou předkládám
>> vlastní koncept, jak bych dílnu uspořádal. Přiložený nákres obsahuje
>> umístění základních sekcí, a u elektrodílny, formule a skladu taky barevně
>> hrubý nástin rozložení prostoru (původní prvky značené černě jsem ponechal
>> pro orientaci).
>> Návrh mám promyšlený detailněji a popis se rozhodně nevejde do mailu.
>> Uvítal bych zvláštní schůzi, kde bych mohl svůj návrh všem představit,
>> každý by vyjádřil své připomínky a nakonec bychom se shodli na nějaké hrubé
>> podobě, kterou pak budeme dál rozvíjet. Protože má-li dílna vyhovovat všem,
>> měli by se podle mě na jejím návrhu podílet všichni.
>>
>> Užijte si večer x)
>>
>> Adam Podhrázský
>> CTU CarTech Electric
>> Electro-mechanic
>> www.cartech.cvut.cz
>> tel: +420 605 208 158
>>
>>
>> _______________________________________________
>> Fse mailing listFse na fel.cvut.czhttps://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>>
>>
>>
>> _______________________________________________
>> Fse mailing list
>> Fse na fel.cvut.cz
>> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>>
>>
>
>
> --
> Miroslav Rýzek
> CTU in Prague, CTU CarTech Electric
> Electrical Equipment Team Leader,
> Battery Management System,
> Pilot
> www.cartech.cvut.cz
>
> tel (CZ): +420 605 208 167, +420 722 673 933
> tel (SK): +421 902 414 282
> ICQ: 353528059
> Skype: teoret1
>
> _______________________________________________
> Fse mailing list
> Fse na fel.cvut.cz
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130923/88d5541e/attachment-0002.htm>


More information about the Fse mailing list