[FSE] [Fse-mes] Konzultace nejasností konstrukce MES - ELS
Gorazd Balejík
gorazd.balejik na seznam.cz
Středa Duben 6 20:10:00 CEST 2016
cus, navrhuju se na to v nejblizzsi dobe sejit a doresit to osobne, ja muzu
zitra od obeda do 5 nebo v patek od obeda do noci, pripadne tam budu celej
vikand 😉 tak si reknete 😉
---------- Původní zpráva ----------
Od: Adam Podhrázský
Datum: 6. 4. 2016 v 19:53:44
Předmět: [Fse-mes] Konzultace nejasností konstrukce MES - ELS
Ahoj, shromáždil jsem všechny nejasnosti ohledně konstrukce FSE_05x nebo
nedořešené věci s návrhem řešení. Taky jsou to věci už vyřešené, a šérujeme
jen aby to věděli všichni. 1.) Pozice ECU-P. Vyřešili jsme s Tomášem M. a
umístili do rohu před plynový pedál. Bylo by fajn to zanést do modelu,
finální podoba ve stepu je na Cloudu > Common > desky > ECUP_PCB_sestava
pruhledna.stp. 2.) DRS vpředu. Už víme že nebudou, ale jednotka a kabeláž
jsou na to připravené, konektory jsou vpředu mezi pedály. Můžou se použít
třeba na osvětlení (2x12V ovládané po CANu) při nočním testování, jak chtěl
Lukáš. 3.) Tahové poťáky na předních tlumičích, měření teplot na nápravách.
Otázka je kudy povedou měřící kablíky k senzorům na přední nápravě. Buď je
možnost dírou v cocku pro tyč řízení nebo podle HV kabelů k motorům. Kabeláž
je připravena na obě varianty. K měření na nápravách jsou připraveny 4
senzory PT1000/100 a čtyři vstupy pro tahové potenciometry. Teplotní senzory
je možné použít i všechny 4 na přední nápravě. 4.) "Connettore italiano
stupido". V kabelovém svazku C přibyl konektor o 2 pinech, který ústí vpředu
u díry v cocku pro tyč řízení. Je jím vyvedena smyčka Shutdown circuitu pro
jednoduché připojení smyčky drátu kolem přední nápravy. Mimo Itálii v něm
bude klema a pigtail bude stočený pod sedačkou. Formálně bude označen "SDC
Loop". 5.) Jednotka ECU-Front bude ležet na měniči pod sedačkou napravo od
dataloggeru. Shodli jsme se s Maňasem na takových úpravách, které zajistí,
že se tam jednotka vejde. 6.) Napájení čerpadel. Otázka je kde budou
umístěny čerpadla. V elektroinstalaci je zachován model, kdy jeden měnič
napájí vždy dvě čerpadla. Pokud budou všechny čerpadla vzadu (podle umístění
chladičů a prostoru vpředu), je to řešitelná situace, ale potřebujeme to
vědět co nejdřív pro případ, že by je jeden měnič nedokázal utáhnout. 7.)
Kam je v plánu umístit maňasovo brzdové světlo? Zatím za ELS vše, můžete
případně z MES opětovat palbu. Lepší vše řešit teď, než operativně na
závodech x) Díky za přečtení, Adam _________________________________________
______ Fse-mes mailing list Fse-mes na fel.cvut.cz https://list.feld.cvut.cz/
cgi-bin/mailman/listinfo/fse-mes
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://nimap.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20160406/bd04a838/attachment-0001.htm>
More information about the Fse
mailing list