[FSE] [Fse-mes] Konzultace nejasností konstrukce MES - ELS
Jan Veselý
snub.akat na gmail.com
Středa Duben 6 20:12:34 CEST 2016
čus, já můžu bohužel až od pondělí, do pondělka jsem zabitej :) ...
takže buď v Pondělí nebo bezemě ...
Dne 06.04.2016 v 20:10 Gorazd Balejík napsal(a):
> cus, navrhuju se na to v nejblizzsi dobe sejit a doresit to osobne, ja
> muzu zitra od obeda do 5 nebo v patek od obeda do noci, pripadne tam
> budu celej vikand 😉 tak si reknete 😉
>
> ---------- Původní zpráva ----------
> Od: Adam Podhrázský
> Datum: 6. 4. 2016 v 19:53:44
> Předmět: [Fse-mes] Konzultace nejasností konstrukce MES - ELS
>
> Ahoj, shromáždil jsem všechny nejasnosti ohledně konstrukce FSE_05x
> nebo nedořešené věci s návrhem řešení. Taky jsou to věci už vyřešené,
> a šérujeme jen aby to věděli všichni. 1.) Pozice ECU-P. Vyřešili jsme
> s Tomášem M. a umístili do rohu před plynový pedál. Bylo by fajn to
> zanést do modelu, finální podoba ve stepu je na Cloudu > Common >
> desky > ECUP_PCB_sestava pruhledna.stp. 2.) DRS vpředu. Už víme že
> nebudou, ale jednotka a kabeláž jsou na to připravené, konektory jsou
> vpředu mezi pedály. Můžou se použít třeba na osvětlení (2x12V ovládané
> po CANu) při nočním testování, jak chtěl Lukáš. 3.) Tahové poťáky na
> předních tlumičích, měření teplot na nápravách. Otázka je kudy povedou
> měřící kablíky k senzorům na přední nápravě. Buď je možnost dírou v
> cocku pro tyč řízení nebo podle HV kabelů k motorům. Kabeláž je
> připravena na obě varianty. K měření na nápravách jsou připraveny 4
> senzory PT1000/100 a čtyři vstupy pro tahové potenciometry. Teplotní
> senzory je možné použít i všechny 4 na přední nápravě. 4.) "Connettore
> italiano stupido". V kabelovém svazku C přibyl konektor o 2 pinech,
> který ústí vpředu u díry v cocku pro tyč řízení. Je jím vyvedena
> smyčka Shutdown circuitu pro jednoduché připojení smyčky drátu kolem
> přední nápravy. Mimo Itálii v něm bude klema a pigtail bude stočený
> pod sedačkou. Formálně bude označen "SDC Loop". 5.) Jednotka ECU-Front
> bude ležet na měniči pod sedačkou napravo od dataloggeru. Shodli jsme
> se s Maňasem na takových úpravách, které zajistí, že se tam jednotka
> vejde. 6.) Napájení čerpadel. Otázka je kde budou umístěny čerpadla. V
> elektroinstalaci je zachován model, kdy jeden měnič napájí vždy dvě
> čerpadla. Pokud budou všechny čerpadla vzadu (podle umístění chladičů
> a prostoru vpředu), je to řešitelná situace, ale potřebujeme to vědět
> co nejdřív pro případ, že by je jeden měnič nedokázal utáhnout. 7.)
> Kam je v plánu umístit maňasovo brzdové světlo? Zatím za ELS vše,
> můžete případně z MES opětovat palbu. Lepší vše řešit teď, než
> operativně na závodech x) Díky za přečtení, Adam
> _______________________________________________ Fse-mes mailing list
> Fse-mes na fel.cvut.cz
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse-mes
>
>
> _______________________________________________
> Fse mailing list
> Fse na fel.cvut.cz
> https://list.feld.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fse
--
Jan Veselý
Team member
GSM: +420 737 024 257
eForce Prague Formula
Web: http://eforce.cvut.cz
Faculty of Electrical Engineering
Czech Technical University in Prague
---
Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus.
https://www.avast.com/antivirus
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20160406/ed943a65/attachment-0002.htm>
More information about the Fse
mailing list