[FSE] Reklamace měniče formule
František Pech
pechfran na fel.cvut.cz
Pátek Únor 22 20:42:41 CET 2013
Něco jsem sepsal, některými věcmi si nejsem úplně jist, tak mě případně
opravte a vyjádřete se k bodu 9, zda to poslat dnes bez něho nebo v
pondělí s ním. V úterý si chce přijet pro motor. Bod 1 je možná sporný,
ale to on nemusí vědět.
Dobrý den,
1. Na zboží je záruka 2 roky, jelikož na žádném z Vámi vystavených
dokladů nebyla zmínka o změně této povinnosti a my zboží používáme pro
spotřební účely.
2. Při zapojování byl Váš zaměstnanec (společník) Boris Guič a žádnou
chybu v zapojení neshledal. My jsme měnič zapojili správně, měnič však
správně nefungoval, jelikož neměl proudovou zpětnou vazbu.
3. O sponzory jsme přišli Vaší liknavostí, když jste dodali měnič (který
bylo podle smlouvy nutné odladit) dva dny před odjezdem na závody. Ani
po explozi se měnič nepodařilo odladit, když trvale vypínal nadproud
hlášený výkonovým modulem a odjet s ním i exhibici "Den s formulí" byl
problém. *dodali ho opravdu 2 dny předem?*
4. Rádi si poslechneme, co jsme slíbili a nedodrželi. My totiž o žádných
závazcích z naší strany nevíme.
5. Viděl jste výsledkovou listinu? Náš výsledek byl výborný na to, že
jsme jeli s motorem o výkonu max 20kW místo slibovaných 66kW, na které
byla celá formule dimenzovaná! Na to, že jsme byli na prvních závodech
jsme ve statických disciplínách splnili očekávání a pěkné bylo například
24. místo ze 40. v Maďarsku a 12. místo v Itálii v Engineering designu.
Pro Vaši informaci, pokud se do výsledků podíváte, tak jsme byli vždy
poslední elektrické auto, které dojelo (Sprint, Autocross, Endurance).
Viz příloha. Máme na naše stránky napsat, že jsme byli poslední kdo
dojel, díky firmě Luboše Chvátala a jeho motoru FreeAir? Naše
návštěvnost není zanedbatelná a můžeme tuto zprávu napsat i na další weby.
6. Naftu jsme p. Guičovi za cestu do Zlína platili my!
7. Vás jsme možná nekontaktovali, Vašemu kolegovi p. Guičovi jsme během
léta několikrát volali a dokonce jsme byli i u něho v dílně. Víte proč?
Protože díky špatnému umístění čidla teploty motoru jsme měřili teplotu
vody a ne teplotu vinutí a díky tomu došlo k odmagnetování rotoru i přes
to, že nás p. Guič několikrát ujišťoval, že čidlo je na vinutí.
8. V únoru byla p. Guičovi zaslána zpráva z měření, která jsme prováděli
a ze které je vidět několik poměrně zásadních chyb při návrhu a výrobě
motoru. Jen namátkou uvedu: čela motoru, která nemohou ventilovat díky
stejně velkým lopatkám na obou stranách, špatné umístění čidla teploty,
velká vzduchová mezera. Zbytečné vystříhání statorových plechů na malém
průměru a následný zhoršený přenos tepla do vody, izolace vodičů, která
se snadno prodře, obroušení statoru flexou...
9. O našem počínání je informován tajemník katedry a nemá problém jít s
našimi právníky do soudního sporu s Vámi. *(ještě nemám ověřeno, budu
řešit v pondělí. Nebo mám email poslat dřív bez tohoto bodu?)*
Věřím, že se nám podaří tuto záležitost korektně vyřešit bez zbytečných
průtahů a reklamace měniče proběhne bez problémů.
10. Mohli bychom se dohodnout na výměně měniče za motor. To je naše
jediná podmínka. Měnič je nepoškozen a můžete ho klidně namontovat do
nějakého modelu letadla.
Děkuji za kladné vyřízení
František Pech
František Pech, tel. +420 777 976 570
CTU CarTech Electric, Team Captain
Drivetrain group, Mechanical assisstance
Czech Technical University in Prague
www.cartech.cvut.cz/electric <http://www.cartech.cvut.cz/electric>
OK
Pan Boris Guič který se vše zřízoval, vezl Vám zdarma formuli do Zlína a
měl s tím nejvíce starotí se příští týden ozve a pro motor v úterý
zajede, případně jej vymontuje pokud na to nemáte kapacity.
S pozdravem
Luboš Chvátal
----- Original Message ----- From: "František Pech" <pechfran na fel.cvut.cz>
To: "Luboš Chvátal" <freeair na seznam.cz>; "FSE" <fse na fel.cvut.cz>
Sent: Friday, February 22, 2013 10:08 AM
Subject: Re: Reklamace měniče formule
Dobrý den,
5. To se bohužel nedá stihnout. Dnes už jsou všichni doma a ve škole
není nikdo, kdo by to mohl udělat.
Ke zbytku se vyjádřím později.
František Pech
S pozdravem
František Pech
CTU Cartech Electric
Team Captain, Drivetrain, Mechanical assistance
tel.:777976570
jabber: ewans50 na jabbim.cz
(ICQ:225206172)
Dne 21.2.2013 12:09, Luboš Chvátal napsal(a):
> Dobrý den
> 1. na zboží je standardní záruka 1 rok.
> 2. měnič jste poškodili neodbornou manipulací kdy jste nebyli shopni
> připojit pár kabelů k výkonové jednotce to byla příčina exploze při
> testu. Pokud jste u toho byl tak vím o čem mluvím .
> 3. Pokud jste přišli o nějaké sponzory tak jen vlastní liknavostí kdy
> jsem na první závody měli neustále mnoho času a sami jste neměli
> dodělané veškeré potřebné instalace okolo tedy takovéto argumetny
> laskavě nepoužívejte.
> 4 . Celou historii naší spolupráce a Vašich slibů a dohodnutých reakcí
> máme zaznamenanou a rádi vše popíšeme jak všem vašim
> sponzorům odbornému tisku a vedení fakulty.
> 5. V pátek 22.2 připravte náš motor, který jste měli zapůjčený pro
> elektroformuli pro potřeby měření a dalších úprav tak aby Vám
> vyhovoval a který vým i přes Vaše neusátálé infomace jak je špatný
> přinesl v médiích na na vašich stránkách dle vašich slov výborné
> umístění v několika soutěžích. Když pominu fakt že jste dle výsledků
> silně pokulhávali v bodech získaných na managmetn a projekt. Nebudu
> ani mluvit o že vám ani nestálo za to nás během 2 let infomovat o
> stavu, poznatcích výsledcích měření a vašich úspěchů s elektroformulí.
> S pozdravem
> Luboš Chvátal
> majitel
>
> ----- Original Message -----
> *From:* František Pech <mailto:pechfran na fel.cvut.cz>
> *To:* freeair na freeair.cz <mailto:freeair na freeair.cz>
> *Sent:* Thursday, February 21, 2013 11:35 AM
> *Subject:* Reklamace měniče formule
>
> Vážený pane Chvátale,
> zakoupili jsme od Vás měnič do formule a jsme nuceni ho reklamovat
> kvůli jeho špatné funkčnosti. Měnič nesplňuje základní požadavek
> na proudovou zpětnou vazbu, ale nadproud vyhodnocuje až výkonový
> modul, který se brzy přehřeje a exploduje.
> Další důvod pro reklamaci je jeho pozdní dodání a následná
> nemožnost jeho odladění, díky čemuž jsme přišli o atraktivní
> sponzorské kontrakty.
> V příloze přikládám fotografie měniče, fakturu a zálohovou fakturu.
> Měnič Vám mohu po dohodě doručit do Vaší firmy.
> Děkuji
> --
> S pozdravem
> František Pech
> *CTU Cartech Electric*
> Team Captain, Drivetrain, Mechanical assistance
> tel.:777976570
> jabber: ewans50 na jabbim.cz
> (ICQ:225206172)
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130222/5d166109/attachment-0002.htm>
------------- další část ---------------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: fsaeitalyresultsclass1e-2012.pdf
Type: application/pdf
Size: 61729 bytes
Desc: [žádný popis není k dispozici]
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130222/5d166109/attachment-0020.pdf>
------------- další část ---------------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: FSH_2012_overall.pdf
Type: application/pdf
Size: 50480 bytes
Desc: [žádný popis není k dispozici]
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130222/5d166109/attachment-0021.pdf>
------------- další část ---------------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: FSH_2012_Endurance.pdf
Type: application/pdf
Size: 51126 bytes
Desc: [žádný popis není k dispozici]
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130222/5d166109/attachment-0022.pdf>
------------- další část ---------------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: FSH_2012_Acceleration.pdf
Type: application/pdf
Size: 51107 bytes
Desc: [žádný popis není k dispozici]
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130222/5d166109/attachment-0023.pdf>
------------- další část ---------------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: FSH_2012_Autocross.pdf
Type: application/pdf
Size: 50743 bytes
Desc: [žádný popis není k dispozici]
URL: <http://list.feld.cvut.cz/pipermail/fse/attachments/20130222/5d166109/attachment-0024.pdf>
More information about the Fse
mailing list